خبرگزاری کار ایران

آثار خستگی در بدن بازیکنان دیده می‌شود؛

خوش‌خبر: جام واگنر می‌تواند روحیه‌بخش جام‌جهانی باشد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم ملی‌پوشان در جام‌واگنر مقامی در شأن ایران به دست آوردند تا با یک روحیه مناسب برای حضوری شایسته در جام‌جهانی والیبال خود را آماده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر خوش‌خبر درباره شرایط ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در جام‌واگنر گفت: تیم ملی والیبال چهارشنبه‌شب برای حضور در جام‌واگنر و بعد از سفری 18 ساعته وارد شهر تورون لهستان شد و صبح روز پنج شنبه اولین تمرین خود را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه هنوز آثار خستگی سفر در بدن بازیکنان دیده می‌شود، گفت: امیدوارم در 2 روز باقی مانده تا آغاز مسابقات آثار خستگی بازیکنان از بین برود و آنها با نشاط مسابقات جام واگنر را آغاز کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران افزود: جام‌واگنر حکم مسابقات تدارکاتی برای تیم‌ملی را دارد زیرا تیم ایران برای حضور شایسته در جام‌جهانی ژاپن نیاز به دیدارهای تدارکاتی داشت تا هم بازیکنان و هم کادر فنی با نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در جام واگنر با تیم‌های ژاپن، فرانسه قهرمان لیگ‌جهانی و لهستان میزبان و قهرمان جهان سال 2014 مسابقه خواهیم داشت و سپس راهی روسیه می‌شویم تا چند مسابقه تدارکاتی نیز آنجا برگزار کنیم.

خوش‌خبر گفت: در اردوی روسیه نیز 2 مسابقه با تیم ملی والیبال این کشور و یک دیدار با هلند که برای اردو در این کشور حضور دارد، انجام خواهیم داد و نهم شهریورماه تیم ملی به ایران باز خواهد گشت.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره جام‌واگنر گفت: جام‌واگنر تورنمنت بسیار معتبری است که در تقویم فدراسیون‌جهانی والیبال نیز ثبت شده است. تیم ایران تاکنون 2 بار به این مسابقات دعوت شده است. امیدوارم در این رقابت‌ها مقام خوبی کسب کنیم تا بازیکنان روحیه لازم برای حضور در جام‌جهانی را به دست آوردند.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال«هوبرت جرزی واگنر» از روز شنبه 31 مردادماه با حضور 4 تیم ایران، لهستان، فرانسه و ژاپن آغاز می‌شود.

کد خبر : ۲۹۸۹۰۱