خبرگزاری کار ایران

لرستان در انتظار شگفتی بزرگ جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۴

شهر دورود بیشتر از یک سال است که به شدت تحت تاثیر بازیهای لیگ برتر قرار دارد اما این روز ها به شدت در تب و تاب برگزاری مسابقه فوتبال بین تیمهای استقلال تهران و گهر دورود می باشد.

 خرم آباد-ایلنا:شهر دورود بیشتر از یک سال است که به شدت تحت تاثیر بازیهای لیگ برتر قرار دارد اما این روز ها به شدت در تب و تاب برگزاری مسابقه فوتبال بین تیمهای استقلال تهران و گهر دورود می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخرم آباد، در این گیر و دار جوانان و نوجوانان دورودی سر از پا نمی شناسند و با تمام وجود پیگیر برگزاری این مسابقه در دورود هستند.

طی چند روز گذشته روزانه هزاران نفر از جوانان این شهر کارگری صنعتی به صورت خودجوش با حضور در محل استادیوم تختی و خیابانهای اطراف پیگیر مسایل بوده اند.

پیش از این بنا بود که این مسابقه حساس در مرکز استان برگزار شود که با پیگیری و حساسیت همین جوانان، مسوولان فوتبال با برگزاری این بازی در استادیوم تختی دورود موافقت کردند.

از نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه هزاران نفر از جوانان ورزش دوست دورودی در سرمای زیر صفر با تشکیل صفهای طولانی در مقابل استادیوم در صدد تهیه بلیط این بازی هستند.

از طرفی مسوولان امنیتی و انتظامی استان و شهرستان دورود با تشکیل جلسات متعدد مشغول برنامه ریزی های لازم به منظور انجام سالم این دیدار می باشند.

در حال حاضر بازیکنان تیم گهر در شهرستان دورود و در بین طرفداران پرو پا قرص خود حضور دارند و مشغول تمرینات اولیه خود می باشند.

عصر روز چهارشنبه برخی از بازیکنان به همراه مربی خود ˈمحمد مایلی کهنˈ

با حضور در محل استادیوم تختی ضمن دیدار با طرفداران خود وضعیت را مورد بررسی قرار دادند.

محمد پروین یکی از بازیکنان تیم گهر دورود که برای اولین بار بود که وارد استادیوم دورود می شود با ابراز شگفتی می گفت من نمی دانستم که دورود هم یک چنین استادیوم زیبایی دارد.

محمد مایلی کهن سرمربی تیم گهر دورود نیز گفت: وقتی که من این شور و اشتیاق روز افزون مردم لرستان به ویژه جوانان دورودی را نسبت به تیم گهر می بینم حاضرم تمام توان و حتی جانم را هم فدای آنها کنم.

وی افزود: رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید در این فرصت اندک تا امروز(زمان برگزاری مسابقه) با پخش برنامه هایی مردم و جوانان دورودی را به میزبانی مناسب از تیم میهمان تشویق کنند.

در مدت زمان حضور مربیان و بازیکنان تیم گهر در استادیوم تختی دورود، جوانان و نوجوانان لحظه ای آنها را رها نمی کردند و همچون نگینی آنها را بر گرفته و نسبت به آنها ابراز علاقه می کردند.

در این میان تنها دغدغه مسوولان شهری هم برگزاری مسابقه ای آبرومند و در فضایی با امنیت کامل هستند.

سرپرست فرمانداری دورود معتقد است: به خاطر تداوم برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ برتر در دورود جوانان باید در جهت برقراری نظم و امنیت نهایت همکاری را با ماموران به عمل آورند.

ˈحسن احمدیˈ افزود: با توجه به اینکه بازی امروزجمعه بین استقلال تهران و گهر دورود نخستین بازی رسمی با حضور تیمهای مطرح کشور می باشد لذا نحوه برگزاری آن در نوع نگاه فدارسیون فوتبال و مجامع فرهنگی و ورزشی به شهر و استان ما تاثیر زیادی دارد.

وی اظهار داشت: این مسابقه یک آزمون بزرگی برای شهرستان دورود خواهد بود.

برای برگزاری مسابقه استقلال تهران و گهر دورود در استادیوم تختی دورود با توجه به محدود بودن صندلیها تنها دوهزار و 500 بلیط فروخته خواهد شد.

مسابقه فوتبال بین تیمهای گهر دورود و استقلال تهران امروز جمعه در محل استادیوم تختی دورود برگزار می شود.

گزارش کریم داودی نزادخبرنگار ایلنا لرستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز