خبرگزاری کار ایران

کسب سه رتبه ملی توسط روابط عمومی بیمه دانا

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۳۴

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید .

به گزارش ایلنا، در مراسم پایانی این جشنواره که روز 27 مرداد ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران روابط عمومی و کارشناسان دستگاه های اجرایی در بخش دولتی و خصوصی برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر جشنواره به برگزیدگان اهداء شد .

در این جشنواره بر اساس آرای هیات داوران ، شرکت بیمه دانا در سه بخش سرمقاله و ویژه نامه رتبه دوم و در بخش صفحه آرایی رتبه سوم ملی {کشوری}را در بین شرکت کنندگان به دست آورد و تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کرد .

بر اساس این گزارش، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در لوح تقدیری به بهروز میرزایی، مدیر روابط عمومی بیمه دانا، کسب موفقیت در بخش های سرمقاله{رتبه دوم}ویژه نامه{رتبه دوم} و صفحه آرایی {رتبه سوم}در سطح ملی توسط این شرکت بیمه ای را تبریک گفت و قدردانی خود را از حسن انجام مسوولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد .

گفتنی است: جشنواره انتشارات روابط عمومی از سال 1381 با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی،موسسات دولتی و خصوصی، اساتید و دانشجویان توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود . در دهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی 130 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی با ارائه بیش از دو هزار اثر حضور داشتند .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز