خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت

جعفری: اهالی فارس رایگان عضو کتابخانه‌های استان می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از مثنوی بلند فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی فارس در دهه کرامت خبر داد و گفت برنامه‌های فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت در تمام کتابخانه‌های استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمد امین جعفری از عضویت رایگان اقشار مختلف مردم در ۳۱ مرداد ماه، روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان یکی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان برای نکوداشت این ایام نام برد و افزود: این نهاد کاملا «فرهنگی همگام با سایر ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در این ایام می‌کند.

وی تصریح کرد: در ایام دهه کرامت برای گروه‌های سنی مختلف، برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع فرهنگ رضوی اجرا خواهد شد. به‌عنوان مثال در شهرستان خرامه نشست کتابخوانی فرهنگ رضوی، در فسا کارگاه پژوهشی مقاله‌نویسی حدیث نگاری رضوی و... در طول این ایام برگزار می‌شود که اگر بنا باشد شرح همه فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ رضوی را اعلام کنم، مثنوی بلندی خواهد شد.

جعفری در پایان همچنین از برگزاری جشنواره شعر رضوی با همکاری آستان قدس و مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس خبر داد و گفت: این برنامه به یاری خدا در هفته آینده با حضور شاعران ملی و استانی در مرکز کتابخانه اسناد ملی فارس برگزار خواهد شد که توضیحات تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر : ۲۹۸۶۱۷