خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش

دفاع مقدس از داشته‌های ارزشمند انقلاب است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با بیان اینکه برخی از داشته‌ها و ارزش‌ها بعنوان قدرت نرم یک کشور حائز اهمیت هستند، گفت: قدرت نرم ایران اسلامی نیز دفاع مقدس، مرجعیت و رهبریت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، سید جلال سید محمدی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور این شهرستان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک برنامه فرهنگی دارای اهمیت است.

وی دفاع مقدس را یکی از داشته‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: عزت و اقتدار ما از شهدا و دفاع مقدس است.

سید محمدی  وجود برخی از داشته‌ها و ارزش‌ها را به عنوان قدرت نرم یک کشور برشمرد و گفت: قدرت نرم ایران اسلامی نیز دفاع مقدس، مرجعیت و رهبریت است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ مدرسه‌ای بود که حقیقت و عصاره دین در آن تدریس می‌شد و شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی خود موجب بالندگی و اقتدار ایران در جهان شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش راهیان نور را اقدامی فرهنگی خواند و تصریح کرد: کار فرهنگی و جنگ فرهنگی نیاز به همکاری و همفکری تمام مسئولان سیاسی، عملیاتی و اجرایی شهرستان دارد.

وی اردوهای راهیان نور را محلی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، گذشت و سبک زندگی شهدا به نسل‌های پس از انقلاب بیان کرد.

سید محمدی یاد آور  شد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته  شهرستان تالش در مرحله دوم در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور فعال است و پنجم شهریور ماه سالجاری،  5دستگاه اتوبوس حامل شهروندان تالشی  به مناطق عملیاتی غرب  کشور که رزمندگان گیلانی زیادی در آن حضور داشتند اعزام می‌شوند.

 

کد خبر : ۲۹۸۵۹۴