خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر:

مسئولان اراده ای برای اتمام آزاد راه تهران - شمال ندارند

کد خبر : ۲۹۸۵۱

متاسفانه در موردبهره برداری از آزاد راه تهران – شمال اراده جدی میان مسئولان وجود نداردو دولت خلف وعده های متعددی در خصوص افتتاح این پروژه داشته است.

ایلنا- بهشهر:نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت:دلیل نبود اراده میان مسوولان و خلف وعده های متعدد باور بهره برداری از قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال تا دهه فجر که توسط مسوولان بیان شد، دشوار است.

به گزارش ایلنا،احمد علی مقیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در موردبهره برداری از آزاد راه تهران – شمال اراده جدی میان مسئولان وجود نداردو دولت خلف وعده های متعددی در خصوص افتتاح این پروژه داشته است.

وی بیان داشت: یکی از دلایل طولانی شدن پروژه آزاد راه تهران – شمال این است که در حوزه حاکمیت هنوز مدلی برای استفاده از مشارکت های مردمی تدوین نشده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق گفته مسئولان دولتی ۴۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم قرار دارد استفاده نکردن از این سرمایه ها برای تکمیل طرح های عمرانی و پروژه های نیمه تمام، یکی از دلایل نوسانات شدید بازار ارز، طلا و مسکن است.

مقیمی گفت: اگر نقدینگی موجود در دست مردم ساماندهی و برنامه ریزی شود و برای مردم اعتمادسازی شود، این نقدینگی ها می تواند موجب اجرا و تکمیل پروژه هایی مانند آزاد راه تهران – شمال شود.

وی افزود: متاسفانه بودجه ها و اعتبارات موجود برای تکمیل آزاد راه تهران –شمال کفایت نمی کند و باید سرمایه های مردمی جذب آن شود.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سرمای هوا مانع از اجرای پروژه های عمرانی در مناطق سردسیر کشور است، گفت: اگر در فصول پاییز وزمستان اعتبار و بودجه کافی برای اجرا و تکمیل پروژه آزاد راه تهران –شمال هم وجود داشته باشد، شرایط آب و هوایی تاثیر منفی خود را در پیشبرد اینگونه پروژه ها برجا گذاشته و مانع از به ثمر رسیدن آن می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز