خبرگزاری کار ایران

خودرو سمند با 20کیلو تریاک در بابل متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان " بابل"،از شناسایی و دستگیری دو عامل افیونی و کشف بیش از 20 کیلو تریاک از خودروی متهمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابل، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام «رجبعلی –ب» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به مواد مخدر را شناسایی کردند و وی را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات شناسایی و دستگیری متهم به مواد مخدر، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد با یک دستگاه خودرو سواری سمند قصد انتقال حجم زیادی از موادمخدر را دارد.

سرهنگ جعفری افزود: ماموران با هماهنگی قضایی این فرد را حین تردد با خودرو سمند در یکی از میادین اصلی شهر در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه فردی دیگر به نام «اسفندیار – ت» دستگیر کردند.

جعفری با اشاره به کشف بیش از ۲۰ کیلو تریاک از داخل خودرو سمند، گفت: مته‌مان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

کد خبر : ۲۹۸۵۰۵