خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان

با همکاری شهرداری کاشان فضاهای تفریحی بانوان توسعه داده شود

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: فضاهای تفریحی و ورزشی با کمک فرمانداری و همکاری شهرداری کاشان باید توسعه داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان، در ویژه برنامه جشنواره «دختران آفتاب» که در پارک بانوان برگزار شد، با تبریک نخستین روز دهه کرامت و میلاد مسعود فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: خوشحالیم که بانوان کاشانی دارای فضایی کاملا تفریحی، ورزشی و به صورت ویژه و اختصاصی هستند.

وی، با اشاره به فضاهایی که از طریق ادارات برای بانوان فراهم می‌شود افزود: امیدواریم با کمک فرمانداری و همکاری شهرداری کاشان که همیشه شاهد حضور پررنگ فعالیت‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلفی در سطح شهر هستیم، فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان به صورت اختصاصی نیز توسعه داده شود.

سرپرست فرمانداری کاشان، با تاکید بر فراهم کردن فضاهای تفرجگاهی برای بانوان و توسعه بیش از پیش آن اظهار داشت: برگزاری چنین جشن‌هایی که ویژه بانوان و اختصاصی آن‌ها است نشاط اجتماعی را ایجاد می‌کند.

مومنیان، با اشاره به فعالیت روزانه بانوان در خانه و خانواده گفت: به منظور زدودن افسردگی‌ها و خستگی‌های روزمره بانوان باید محیط‌های شاد، ورزشی، تفریحی و تفرجگاهی را با همکاری مسوولین برای آن‌ها فراهم کرد.

وی، تلاش بانوان توانمند و فعال منطقه کاشان را مورد تحسین قرار داد و افزود: در بازدید از غرفه‌هایی که در حاشیه این جشن بزرگ برپا شده است بانوان معلول و ناتوان جسمی فعالیت‌های خوب خود را به منصه ظهور گذاشتند تا به همگان درس صبوری و توانمندی را نشان دهند.

سرپرست فرمانداری کاشان، از اعلام آمادگی فرمانداری با توجه به تمام امکانات و ظرفیت‌های قانونی که در اختیار دارد خبر داد و افزود: امید است بتوانیم موقعیت ویژه و خوبی را برای بانوان منطقه رقم زده و فرصت‌ها به صورت خودجوش فراهم شود.

مومنیان، به کمبود برخی از امکانات و ظرفیت‌ها در حوزه بانوان به ویژه معلولین اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری، همدلی و همزبانی ارگان‌ها، سازمان و ادارات بتوانیم به رفع مشکلات و کمبود‌ها بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز، با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و دست اندرکاران این ویژه برنامه و حضور ۴ هزار نفری و استقبال پرشور بانوان کاشانی از جشن دختران آفتاب گفت: باید از حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و NGO‌ها و همه فعالیت‌هایی که توانایی خودشان را نشان می‌دهند استفاده کرد.

علی رسول‌زاده، با اشاره به شورای دوره چهارم و موفقیت‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف شهری تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر باید در خدمت مردم بوده و به رفع نیازهای آن‌ها بپردازند.

وی، از انتصاب منیرعسگرنژاد به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر کاشان خبر داد و آمادگی شورای اسلامی شهر را در زمینه کمک رسانی به بانوانی که در زمینه‌های فرهنگی، کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج با برنامه ریزی‌های منسجم برای آینده شهرستان فعالیت می‌کنند اعلام کرد.

شایان ذکر است: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان، اجرای تئا‌تر، برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های دختران در قالب ۱۲ سمن، تجلیل تعدادی از دختران نمونه شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و کارآفرین، ویژه جشن‌های میلاد توسط بانوان توانمند در حوزه‌های هنری، فرهنگی و علمی، اجرای آسیه زلفی بانوی گوینده خوش صدا و جوان رادیویی و حضور هنرمند مجموعه رادیویی جمعه ایرانی مهران امامیه از ویژه برنامه‌های این جشنواره بود.

گفتنی است: جشنواره «دختران آفتاب» از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه هر شب با حضور پرشور بیش از ۴ هزار بانوی کاشانی با همکاری امور بانوان شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان کاشان در پارک بانوان برگزار شد.

کد خبر : ۲۹۸۳۳۱