خبرگزاری کار ایران

پس از استعفای فیض‌بخش؛

شریعتمداری سرپرست جدید ستاد مدیریت سوخت را منصوب کرد

با حکم معاون اجرایی رییس جمهور، سرپرست جدید ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا، معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم معارفه سیدعلی حسینی ضمن تشریح روند شکل‌گیری ستاد سوخت و حمل‌ونقل کشور، اظهار کرد: رکورد اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش اسقاط خودروهای کار و سنگین، پیگیری مطالبات ستاد سوخت، ساماندهی و نظم بخشیدن به مسایل داخلی ستاد و افزایش مرکز اسقاط به منظور شکست انحصار و قانونمند کردن آن‌ها از جمله دست آورهای ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور است.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: بعضی فعالیت های ستاد سوخت به صورت طبیعی در معرض فساد است که شکل‌گیری کمیته‌های نظارتی و انظباطی در راستای مبارزه با فساد بسیار موثر بوده است.

شریعتمداری تصریح کرد: در معرفی و انتصاب، بگونه‌ای عمل کردیم که دست مسولین وزارت راه و شهرسازی در مدیریت و انتصاب بعد از انتقال ستاد کاملا باز باشد.

براساس این گزارش در ادامه‌ این مراسم علیرضا فیض‌بخش رییس سابق ستاد سوخت و حمل و نقل کشور، افزایش مراکز اسقاط خودرهای فرسوده، شکست انحصار و قانونمند کردن آنها را یکی از مهمترین دستاوردهای ستاد سوخت در زمان مدیریت خود دانست و گفت: در زمینه افزایش اسقاط خودروهای کار و سنگین، ساماندهی کارت های سوخت، ساماندهی و نظم بخشیدن به مسایل داخلی ستاد، نیز دست اوردهای بسیاری داشته‌ایم.

این مراسم عصر دوشنبه 26 مرداد در محل نهاد ریاست جمهوری به منظور معارفه سید علی حسینی بعنوان سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و تقدیر از خدمات علیرضا فیض بخش رییس سابق این ستاد با حضور مدیران ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، تعدادی از مسولین حوزه معاونت اجرایی رییس جمهور و نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و انتصاب سیدعلی حسینی بعنوان سرپرست ستاد سوخت و حمل‌ونقل کشور پس از استعفای علیرضا فیض‌بخش رییس سابق ستاد سوخت صورت گرفت.

کد خبر : ۲۹۸۲۸۱