خبرگزاری کار ایران

دانشگاه زنجان برندی برای استان زنجان است

عضو شورای اسلامی زنجان، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان برای استان زنجان برندی مهم است، اظهار داشت: معضل بیکاری زنجان در زنجان حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، خلیل جمشیدی، رئیس دانشگاه زنجان امروز سه شنبه (۲۷مرداد) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به اهمیت نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اظهاردشت: رشد وتوسعه شهری از مجاری این دو نهاد می‌سر است.

جمشیدی، با بیان اینکه بحث ترافیک شهر زنجان حائز اهمیت است، تصریح کرد: دانشگاه زنجان می‌تواند نقش اساسی در مدیریت شهری با همکاری این دو نهاد است.

وی، با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان بعنوان دانشگاه جامع در استان زنجان است، ظهار داشت: دانشگاه زنجان دارای پتانسیلهای مطلوب دراین زمینه است.

جمشیدی، بابیان اینکه دانشگاه زنجان داری اساتید برجسته ملی و بین المللی است، تصریح کرد: این دانشگاه در سال ۵۳ مجوز تاسیس گرفته با آغاز فعالیتهای رشته‌های علوم دامی و کشاورزی از مهر ماه سال ۵۴ پذیرش دانشجو داشته است.

وی، در زمینه جشنن تولد چهل سالگی این دانشگاه در سطح استان، افزود: ما در صدد استفاده از تولیدات علمی و فرهنگی در راستای مدیریت شهری با استفاده از پتانسیلهای مطلوب این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه زنجان، با بیان رسالت‌ها دانشگاه‌ها یاد آورشد: دانشگاه یک نهاد اجتماعی است که می‌تواند از شهرداری‌ها و شورای شهر مساعدت بگیرد.

جمشیدی، با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان می‌تواند با تعامل بیشتر از پیش از همکاری و همفکری شهرداری و شورای شهر برخوردار شود، خاطر نشان شد: دانشگاه زنجان دارای متخصصین بر‌تر ملی و بین المللی است.

سعید خدادادی، عضو شورای اسلامی زنجان، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان برای استان زنجان برندی مهم است، اظهار داشت: معضل بیکاری زنجان در زنجان حائز اهمیت است.

خدادادی، با بیان اینکه آسیب‌شناسی در زمینه عدم تناسب رشته‌ها ی تحصیلی دانشگاه زنجان با در جامعه بیکاران زنجان حائز اهمیت است، افزود: زنجان داری پتانسیلهای معدنی است می‌توان رشته‌های تحصیلی متناسب دراین زمینه با توجه به نیازهای اقتصادی استان را شاهد بود.

سعید امیدی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان، ما اعتقاد بر این داریم که در مدیریت شهری زنجان می‌توان از پتانسیلهای دانشگاه‌ها کمک گرفت، اظهار داشت: مدیریت شهری و تامین وتعریف منابع مالی شهرداری نیازمند فکری و تحقیقاتی و دانشگاهی است

کد خبر : ۲۹۸۲۶۰