خبرگزاری کار ایران

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دانشجوی نمونه کشوری شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یکی از دانشجویان این دانشگاه به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان دکتر محمد حسین اعرابی در گفتگو با خبرنگاران افزود: سید محمد سجاد سجادیان دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب گردید.

وی، با اشاره به تقدیر از سجادیان در نوزدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه کشوری تصریح کرد: این دانشجوی دانشگاه با کسب حداکثر امتیاز در بخش علمی پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی حائز این مقام کشوری شده است.

دکتر اعرابی، ارسال مقاله، تالیف، ترجمه، گردآوری کتاب، اختراع، ابداع و نوآوری در بخش علمی پژوهشی، کسب مقام کشوری در جشنواره‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی و جشنوراه‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تالیف کتاب یا مقاله فرهنگی قرآنی، عضویت در کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی فرهنگی و فعالیت در نشریات دانشگاهی در بخش فرهنگی اجتماعی را از ملاک‌های انتخاب دانشجوی نمونه کشوری برشمرد و تاکید کرد: سجادیان دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه اکثر این ملاک‌ها را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان برای شرکت در این رقابت ملی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه و اطلاع رسانی به کلیه دانشجویان انجام شد، یادآور شد: از بین مدارک جمع آوری شده از دانشجویان دانشگاه ۱۰ پرونده به دبیرخانه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد.

کد خبر : ۲۹۸۲۵۸