خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی مطرح کرد:

ورزشکاران جشنواره‌ مهررضوی توان حضور در پاراآسیایی‌اندونزی را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۲۳۴

سرپرست‌کل جشنواره مهررضوی درباره دستاوردهای این رقابت‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی درباره برگزاری جشنواره مهر رضوی در مشهد گفت: به صورت کلی می‌توان گفت برگزاری این رویداد بزرگ باعث شد بتوانیم در آینده روی پشتوانه‌های ورزش جانبازان و معلولین حساب باز کنیم.

وی افزود: حضور این تعداد ورزشکار جوان در یک رویداد ورزشی بی‌سابقه بود و این فرصت را برای ما ایجاد کرد از پتانسیل موجود این افراد استفاده کنیم.

سرپرست کل جشنواره خاطرنشان کرد: می توان گفت نیمی از ورزشکارانی که در این مسابقات استعدادیابی و شناسایی شدند، قابلیت دارند در رقابت‌های پاراآسیایی اندونزی در سال 2018، به عنوان ملی‌پوش در رشته‌های مختلف حضور داشته باشند. البته این اتفاق منوط به برنامه ریزی‌هایی هست که از حالا به بعد برای این نفرات انجام می‌شود و استعدادیابی اگرچه گام بزرگی است اما قدم اول است و بعد از آن پرورش و هدایت این ورزشکاران در مسیر درست است می‌تواند زمینه افتخارآفرینی و مدال‌آوری آنها را فراهم کند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی افزود: از دیگر مزایای برگزاری این برنامه، ایجاد رقابت بین ورزشکاران قدیم با ورزشکاران تازه اضافه شده به بدنه ورزش جانبازان و معلولین است. این رقابت سالم می‌تواند زمینه پویایی هر چه بیشتر ورزشکاران در رشته‌های مختلف را فراهم کند و کیفیت عملکرد آنها را نیز بالاتر ببرد.

رضایی در پایان اعلام کرد: با پایان یافتن مسابقات، نتایج و دستاوردهای استان‌های مختلف در حال بررسی کارشناسی است و به زودی پس از اتمام آن، گزارشی تحلیلی از جشنواره که در برگیرنده نکات خوبی نیز هست، منتشر خواهد شد.

جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی مهررضوی، ویژه ورزشکاران جوان دارای معلولیت زیر 25 سال، از 20 تا 25 مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز