خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از4 تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۲۲۵

فرمانده انتظامی استان "سیستان و بلوچستان" از کشف 4 تن و 523 کیلوگرم مواد مخدر ،دستگیری پنج قاچاقچی مسلح، توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و مقادیر زیادی مهمات مربوطه در سه درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "حسین رحیمی" در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه تعدادی از اشرار و قاچاقچیان مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در ارتفاعات صعب العبور شهرستان" ایرانشهر" دپو کردند، بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شناسایی محل دپو مواد مخدر و اطمینان از صحت موضوع بامداد امروز اکیپ های ویژه ای از یگان های تخصصی و عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شده و در پاکسازی از منطقه مورد نظر مقدار سه تن و 600 کیلو گرم تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و در این زمینه یک قاچاقچی مسلح را نیز دستگیر کردند.

سردار "رحیمی" در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: در این عملیات مأموران انتظامی پس از شناسایی و کنترل محل تردد یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر ،با آن ها درگیر شدند که پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، مأموران موفق به کشف 625 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار سوداگر مرگ و توقیف پنج دستگاه خودرو سبک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی شهرستان فنوج با قاچاقچیان مسلح در شب گذشته اطلاع داد و گفت : در این درگیری مسلحانه مأموران موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 307 کیلوگرم تریاک شدند.

سردار "رحیمی" در پایان با اشاره به رویکرد آفندی پلیس استان در اجرای مأموریت ها ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم و شبانه روزی سوداگران مرگ و اخلال گران نظم عمومی، اجازه نخواهد داد این افراد در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز