خبرگزاری کار ایران

سرخو:

اموال خودروهای متوقف‌شده در پارکینگ‌ها مورد سرقت قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۹۶

عضو شورای اسلامی شهر تهران از سرقت اموال خودروهایی که توسط پلیس در پارکینگ‌های خصوصی متوقف می‌شوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو درصدو هفتادو پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکینگ‌های خصوصی در شهر تهران وجود دارد که پلیس راهور برخی خودروها را که قرار است؛ براساس احکام قضایی متوقف کند به این پارکینگ‌ها می‌فرستد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که توجه کافی در انتخاب این پارکینگ‌ها و مدیریت آنها نمی‌شود، برخی از اموال آنها به سرقت می‌رود، در حالی که خیال مردم به دلیل اینکه اتومبیل‌شان تحت نظارت پلیس راهور قرار دارد، راحت بوده است.

سرخو تصریح کرد: در چنین شرایطی پلیس راهور به جای راهنمایی مردم به آنها گفته است که بروید و از صاحب پارکینگ شکایت کنید به طوری که در حال حاضر یکی از این مدیران به دادگاه معرفی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین صورت حساب‌هایی سنگین و گاهی حتی با مبالغی در حد 4 الی 5 میلیون تومان برای مردم تهیه می‌شود تا به همان پارکینگ که اموال خودروشان در آن به سرقت رفته، بپردازند که این مسئله نوعی بی‌مسئولیتی است و پلیس راهور باید در این زمینه دقت کند و از طرفی پارکینگ‌های عمومی و یا متعلق به شهرداری را برای این کار انتخاب کند.

در ادامه اقبال شاکری با اشاره به بازدید از رود دره‌های تهران گفت: در این بازدید متوجه شدم که در برخی مناطق با ارتفاع بالاتر از هزار و 800 متر سنگ‌چین‌هایی دیده می‌شود که این اتفاق ظرف یک هفته گذشته بوده و این نگرانی می‌رود که این زمین‌های سنگ‌چین شده و بعضا فنس‌کشی شده تملک شود و ریه‌های تهران باز هم مورد تعرض قرار بگیرد که در این زمینه برخی تعاونی‌ها هم دخیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز