خبرگزاری کار ایران

آشتیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

اشتباه در پرسپولیس قابل بخشش نیست/ قهرمانی امسال خیلی خوشبینانه است

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۸۹

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نباید طوری نتیجه بگیریم که هوادار پرسپولیس از تیمش نا امید شود.

ابراهیم آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت:تیم امسال پرسپولیس بازیکنان جوان خوبی دارد اما این بازیکنان باید بدانند که هیچکس در این تیم حق اشتباه ندارد.

وی افزود: اشتباه کردن در پرسپولیس قابل بخشش نیست و نباید این تیم را با سایر تیم‌های لیگ برتر مقایسه کرد. وقتی تیمی 30 میلیون هوادار داشته باشد مطمئنا فشار روانی روی بازیکن زیاد می شود.

آشتیانی ادامه داد: شما ببینید بازیکن های تیم ما در این هفته ها چه اشتباهات بچه گانه ای انجام دادند. بی‌تردید مشکل اصلی پرسپولیس مسائل روحی و روانی است و بهتر است هرچه زودتر یک روان شناس به این تیم اضافه شود.

وی با بیان این مطلب که این تیم می‌توانست خیلی بهتر بسته شود، گفت: من یک طرح خوب برای نقل و انتقالات داشتم اما متاسفانه کسی سراغ ما نمی آید که مشاوره بگیرد. پرسپولیس  باید بازیکنان جوان خود را به صورت قرضی به تیم های دیگر می داد و با پولی که از آنها بدست می آورد، چند بازیکن بزرگ جذب می کرد، اما متاسفانه این امر میسر نشد.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس گفت: فعلا خط دفاع ما به هماهنگی لازم نرسیده است.ضمن اینکه هافبک دفاعی تازه وارد(کامیابی‌نیا) باید بیشتر بازی کند تا با جو حاکم بر پرسپولیس آشنا شود.

وی که خود سابقه بازی در پست دفاع راست را داشته در خصوص رامین رضاییان عنوان کرد: رامین فوتبالیست خوب و آماده‌ای است اما هنوز نمی‌داند که چه زمانی باید نفوذ کند. بی‌تردید این بازیکن جوان نیاز به کار بیشتر دارد تا بتواند توانایی‌های خود را به مرور زمان نمایان کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت دعوت باشگاه پرسپولیس حاضر به همکاری است، گفت: شک نکنید که کمک می کنم. من تمام جوانی خود را برای این تیم گذاشته‌ام. همه می‌دانند که پیشنهاد تیم‌های بزرگی مثل هامبورگ را رد کردم تا برای پرسپولیس توپ بزنم.

وی ادامه داد: یادم می‌آید که هواداران پرسپولیس جلوی درب منزل ما تجمع کردند و خواستار ماندن من در این تیم شدند. باور کنید بازی کردن در این تیم و محبوب دل این هواداران بودن بسیار لذت بخش است.

آشتیانی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: اگر در هر پست از یک پیشکسوت کمک بگیرند، باور کنید هر بازیکن با انگیزه‌ای دوچندان در تمرینات حاضر می شود و این شور و اشتیاق را با خود به زمین مسابقه نیز خواهد برد.

وی در پاسخ به این سئوال که این تیم چگونه باید از بحران خارج شود، گفت:پرسپولیس حداقل باید فوتبال هجومی بازی کند. ما همیشه به این مشهور بودیم که تیم هجومی و روبه جلویی داریم و باید در هر شرایطی روی دروازه حریف هجوم بیاوریم. فعلا باید با گل‌زدن سایر مشکلات فنی تیم را بپوشانیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست افزود: اینکه پرسپولیس امسال را مدعی قهرمانی بدانیم خیلی خوشبینانه است. ما تیم جوانی داریم، اما کار نشد ندارد. به هر حال پرسپولیس باید هرچه زودتر از این وضعیت خارج شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز