خبرگزاری کار ایران

نیاز به هماهنگی داریم؛

خلیل‌زاده: پدیده گربه‌سیاه تراکتور است/ امسال قهرمانی می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۵۸

مدافع تراکتورسازی تبریز گفت: امسال یک مقدار بدشانس هستم و امیدوارم بدشانسی‌های من بالاخره تمام شود.

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: من امسال در 2 بازی از 3 بازی تراکتور حضور داشتم و 2 گل هم زدم و این بازی دوباره مصدوم شدم و 3 هفته نیستم. امسال یک مقدار بدشانس هستم و انشالله این بدشانسی ها به زودی تمام شود.

وی در مورد عملکرد تراکتورسازی در 3 بازی اول لیگ گفت: کسب 5 امتیاز از 3 بازی برای خود من قابل قبول نیست، چون ما در 3 بازی میزبان بودیم و باید 9 امتیاز یا حداقل 7 امتیاز می‌گرفتیم. به هر حال تیم ما عوض شده و انشالله بچه ها هماهنگ‌تر شوند و از این هفته نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان جدیدی به تیم ما آمده‌اند که نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند.

مدافع تراکتورسازی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پدیده در مشهد گفت: پدیده را گربه‌سیاه تراکتورسازی می دانند و انشالله بتوانیم در مشهد برنده شویم. امیدوارم امسال رتبه خوبی کسب کنیم تا مردم تبریز از ما راضی باشند. پدیده تیم خوبی است اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید داخل یا خارج از خانه ببرد.

وی افزود: تونی مربی خوب و خوش اخلاقی است و از نظر اخلاقی و فنی مربی کارآمدی است  و از کار کردن با تونی لذت می‌برم. تونی سخت گیر نیست و بیشتر با بچه ها رفاقت می کند و مربی دوست داشتنی و محبوبی است و مردم تبریز دوستش دارند.

خلیل زاده در پایان گفت: امسال همه از ما توقع دارند قهرمان شویم و تماشاگران حمایت کنند تا قهرمان شویم. البته خیلی سخت است اما تمام تلاش مان را می کنیم تا قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز