خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس انجام شد

افتتاح 13 پروژه برقرسانی به روستاهای شهرستان دنا

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسوولان شهرستانی، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستای «دشت رز» شهرستان دنا به نمایندگی از ۱۳ پروژه افتتاحی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، خدمت کردن به مردم محروم به ویژه روستانشینان را افتخاری برای مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

غلام محمد زارعی جمعه در مسجد روستای دشت رز شهرستان دنا با تشریح خدماتی که در چهارساله اخیر در این شهرستان صورت گرفته، گفت: هیچ افتخاری بالا‌تر از خدمت به مردم و احترام به آنان نیست و اگر رویکرد در خدمت به مردم، فقط باهدف خدمت کردن باشد مردم قدردان خواهند بود.

وی افزود: ۱۳ پروژه برقرسانی در شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که این نشان از تلاش دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت‌ها و توجه به روستانشینان دارد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، همراهی روستانشنیان با مسوولان دستگاه‌های مختلف با هدف اجرای پروژه‌های عمرانی را ضروری خواند.

زارعی از تلاش‌های داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه مدیریتی این شرکت در چندماهه اخیر قدردانی کرد.

مدیر برق ناحیه دنا هم در این آئین گفت: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستای «دشت رز» به نمایندگی از ۱۳ پروژه برقرسانی در شهرستان دنا افتتاح می‌شود.

سیدیوسف آبسالان افزود: برای بهره‌برداری از پروژه برق روستای «دشت رز»، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی از در دست اجرا بودن ۱۵ پروژه دیگر شبکه‌های برق در شهرستان دنا خبرداد و اظهارکرد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه‌ها بیش از ۲۶ میلیارد ریال است.

کد خبر : ۲۹۷۲۲۰