خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی سازمان صنایع کوچک خبر داد:

بهره‌برداری از 48 ناحیه و شهرک صنعتی در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۱۳۹

معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی از بهره برداری 48 ناحیه و شهرک صنعتی در سراسر کشور در سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ فرجی شب گذشته در حاشیه مراسم از کتاب جامع اطلاعات صنایع کوچک چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ایجاد این نواحی و زیرسازی این شهرکها از دو سال گذشته در دستور کار سازمان صنایع کوچک قرار گرفته است.

فرجی کمبود نقدینگی را عمده مشکل صنایع کوچک کشور عنوان کرد و بیان داشت: دولت در نظر دارد در صورت امکان حدود 100هزار میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه ها برای حل مشکل نقدینگی به صنایع کوچک اختصاص دهد.

وی همچنین افزود: حدود 20هزار میلیارد ریال نیز در اختیار صندوق صنعت و معدن کشور برای ارائه تسهیلات به واحدهای دارای مشکل اعتبار قرار می گیرد .

وی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویتهای اصلی دولت یازدهم در سال جاری برشمرد و گفت: دولت تدبیر و امید با ایجاد زیرساختها و کیفی سازی در شهرکهای صنعتی حمایتهای ویژه ای از صنایع کوچک داشته است .

هوشنگ فرجی ادامه داد: سازمان صنایع کوچک نیز به عنوان متولی اصلی حمایت از این صنایع به دنبال افزایش حمایتهای قانونی، رفع موانع کسب و کار و تسهیل فضای اشتغال است .

وی از تفاهم سازمان صنایع کوچک کشور با شرکت بیمه ایران خبرداد و اظهارداشت: بر اساس این تفاهمنامه از اوایل هفته جاری امکان بهره مندی واحدهای تولیدی، افراد و کارگران صنایع کوچک از بسته بیمه ای ارزان قیمت و با کیفیت فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز