خبرگزاری کار ایران

عضو سابق جبهه پایداری در گفتگو با ایلنا:

برخی اعضای جبهه پایداری حامی مشایی هستند

کد خبر : ۲۹۶۷۴

برخی از اعضای این جبهه از جریان انحرافی حمایت می‌کنند اما خوشبختانه این عده در اقلیت هستند/در زمان انتخابات ریاست جمهوری آتی بدون شک این جبهه دچار انشقاق می‌شود.

ایلنا - یاسوج: عضو سابق جبهه پایداری تاکید کرد که در زمان انتخابات ریاست جمهوری آتی بدون شک این جبهه دچار انشقاق می‌شود.

" حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، به تشریح آخرین وضعیت جبهه پایداری برای حمایت و یا معرفی نامزدی از نامزدهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری کشور پرداخت.

وی گفت: اغلب اعضای جبهه پایداری با جریان انحرافی همراهی ندارند و شما مطمئن باشید در زمان انتخابات ریاست جمهوری این جبهه از هم پاشیده و دچار انشقاق می شود.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی از حمایت برخی از اعضای جبهه پایداری از جریان موسوم به انحرافی خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه برخی از اعضای این جبهه از جریان انحرافی حمایت می‌کنند اما خوشبختانه این عده در اقلیت هستند.

بزرگواری بدون اشاره به نام اعضایی از جبهه پایداری که از جریان انحرافی حمایت می کنند، تصریح کرد: این گروه اقلیت معتقدند در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می بایست از " مهندس مشایی " حمایت کنند در حالیکه اغلب اعضای جبهه با این دیدگاه مخالف هستند.

وی افزود: اگر روند کنونی این اقلیت، در انتخابات 24 خرداد ماه 92 ریاست جمهوری ادامه یابد بطور حتم از سوی گروه اکثریت طرد می شوند.

این عضو سابق جبهه پایداری، گزینه این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری را نامعلوم دانست و بیان داشت: اگرچه عده ای در تلاش هستند گزینه این جبهه " آقای مشایی " و جریان انحرافی باشد، اما با شناختی که از گروه اکثریت و دیگر دوستان دارم گزینه آقای مشایی برای نامزدی جبهه پایداری در انتخابات آتی ریاست جمهوری رد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز