خبرگزاری کار ایران

شب گذشته

مراسم تجلیل ازخبرنگاران کاشان درهتل سرای عامری‌ها برگزارشد

شب گذشته مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران کاشان با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، سید مهدی فرقانی و جمعی ازمسئولان محلی درهتل سرای عامری‌های این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان دراین مراسم « مصطفی جوادی مقدم » رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کاشان، ضمن گرامی‌داشت  یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگارگفت: وظیفه داریم به تمام خبرنگاران با هرنوع نگرش  وتفکری که هستند  احترام بگذاریم.

وی خبرنگاری را شغلی سخت و دشوار دانست و گفت: اگر خبرنگار در انعکاس اخبار صداقت  داشته باشند مردم ومسئولان به آنها احترام می‌گذارند.

جوادی با تاکید بر اینکه مسئولان باید آستانه تحمل خود را دربرابر انتقادهای سازنده خبرنگاران بالا ببرند گفت: از زمانی که مسئولیت اداره ارشاد شهرستان کاشان را عهده‌دار شدم تمام گروه‌های فکری  اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را دعوت به همکاری کرده‌ام.

وی ازاصحاب خبر و رسانه کاشان به عنوان افرادی بسیار سالم و صادق نام برد و گفت: خوشبختانه  تعداد اخباری که ازطریق رسانه‌های کاشان  منتشر می‌شود از نظر کمی وکیفی  از بعضی  استانهای کشور بیشترست.

در ادامه این مراسم  « حمید رضا مومنیان » معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی جامعه  اشاره کرد و گفت: تلاش مستمر سیاستمداران هسته‌ای وخبرنگاران توانمند وقدرتمند کشورمان درمذاکرات هسته‌ای موجب جلوگیری از بحران جهانی شد.

 وی  با تاکید براینکه خبرنگاران باید صداقت و بی‌طرفی را در انعکاس اخبار مد نظر قراردهند تصریح کرد : خبرنگاران می‌توانند با انتقادهای سازنده در رفع مشکلات جامعه  نقش  به سزایی داشته باشند.

در ادامه این مراسم شهردار کاشان، رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان و اجرای گروه سرود ستارگان مهر با اهداح تندیس و هدایا از بیش از 65 نفرخبرنگار تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

کد خبر : ۲۹۶۵۴۶