خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان

سرانه ورزشی پاسخگوی جمعیت ورزشی مازندران نیست

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سرانه ورزشی موجود پاسخگوی جمعیت ورزشی استان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حبیب حسین‌زادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ورود پیکرهای  30 شهید غواص و خط‌شکن  به استان مازندران گفت: مردم استان قدرشناس شهدا هستند و فضای معنوی حاکم است.

وی افزود: از همه اهالی ورزش درخواست می‌شود تا در مراسم تشییع این شهیدان مطهر حضور یافته تا گوشه‌ای از فداکاری‌های این عزیان جبران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه سال گذشته  استان در بازیهای آسیایی اینچئون 16 مدال کسب کرد، گفت: حدود 30 درصد از مدال‌های کشور به مازندران اختصاص داشت.

حسین‌زادگان با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی در مازندران، افزود: استان میزبان مسابقات کارگری با حضور 2 هزار 500 ورزشکار  سراسر کشور بود.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم به سراسر استان نگاه متوازن داشته باشیم، افزود: نگاه عدالت محوری  در توسعه ورزش مازندران از جمله اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه در همه مازندران افراد شایستگی مدیریت دارند، اظهار کرد: همه افراد سراسر استان مورد توجه این نهاد هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای در این امر وجود ندارد.

وی  توجه به زیر ساخت‌های ورزشی برای توسعه همه‌جانبه در حوزه ورزش را از عناوین مهم این اداره کل نام برد و گفت: توجه به مشارکت بخشی خصوصی از جمله برنامه‌های اتخاذ شده است  و مقرر شد تا تدابیری صورت گیرد با مشارکت بخش خصوصی پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

حسین‌زادگان حضور در المپیک ریو را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: مقرر شد با حضور معاون ورزش و جوانان  تصمیماتی اتخاذ شود تا بهترین کارآمدی و خروجی را در المپیک ریو داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازندران در سرانه ورزشی جزء استانهای برتر محسوب می شود، گفت: با توجه به جمعیت استان مازندران این سرانه ورزشی پاسخگوی جمعیت ورزشی استان نیست.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی بتوانیم سهم استان مازندران را در توسعه ورزشی ارتقاء دهیم.

در پایان این نشست از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از خبرنگاران مازندران  تجلیل بعمل آمد.

کد خبر : ۲۹۶۵۳۹