خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبرداد:

تمدید 2 ساعته مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان ارشد پزشکی

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۵۱۳

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید دو ساعته مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی با توجه به تقاضاهای متعدد داوطلبان شرکت در این آزمون خبر داد.

به گزارش ایلنا ،‌ محمدحسین پورکاظمی افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی که تاکنون موفق به انتخاب رشته / محل نهایی خود نشده‌اند، می‌توانند از ساعت 9 تا11 صبح روز شنبه 24 مرداد ماه نسبت انتخاب یا ویرایش رشته اقدام کنند.

وی با تاکید بر این که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود، گفت: در چند نوبت مهلت انتخاب رشته / محل و ویرایش آن در تیرماه و مرداد ماه تمدید شد و این دو ساعت آخرین مهلت خواهد بود.

پورکاظمی با اعلام اینکه تعداد 20000 نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، افزود: تاکنون 17000 نفر به سایت Sanjeshp.ir مراجعه و نسبت به انتخاب رشته / محل خود اقدام کرده‌اند که آنان نیز در این فرصت دو ساعت اجازه ویرایش انتخاب‌ها خود را دارند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی درخصوص معرفی استعدادهای درخشان بدون آزمون و با آزمون نیز گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان وقت اداری روز شنبه 24 مرداد ماه فرصت دارند واجدین شرایط خود را با توجه به آیین‌نامه مربوطه به مرکز سنجش آموزش پزشکی معرفی کنند.

وی با تاکید بر این که به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی دسترسی ورود به سایت مرکز سنجش برای ثبت نام واجدین شرایط بدون آزمون و با آزمون، از تاریخ 14 تا 24 مرداد ماه داده شده است، گفت: شاگرد اولی‌ها نیز همزمان با اعلام نام آنها از سوی دانشگاه به مرکز سنجش می‌توانند نسبت به انتخاب رشته / محل خود تا 24 مرداد اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز