خبرگزاری کار ایران

فرماندار فریدونکنار

چاه‌های آب کشاورزی برق‌د‌ار شده‌اند

فرماندار فریدونکنار گفت: فاز اول برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی روستاهای فریدونکناری تحقق یافته است.

به گزارش ایلنا، مهرداد ابراهیمی عصر یکشنبه در جمع کشاورزان روستاهای بخش دهفری فریدونکنار با بیان اینکه این فاز با محوریت این بخش بوده‌است، افزود: همت و همکاری مردم، کشاورزان و بخشداری دهفری در این مسیر بسیار حائز اهمیت بوده است.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه این طرح در روستای مهلبان اجرا شده است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه مبلغ 700 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده بود.

ابراهیمی از تخصیص 60 درصدی بودجه برای برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی روستاهای فریدونکنار در فاز نخست خبر داد و تصریح کرد: بقیه هزینه‌های لازم برای اجرا و تحقق طرح با مشارکت مردم روستا تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه روستای مهلبان بخش دهفری فریدونکنار در این مسیر همکاری بسیار خوبی داشته است، بیان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستا می‌توانند برای اجرای این طرح‌ها نقش مهمی داشته باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه فاز اول برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی روستاهای فریدونکنار در گام نخست 400 هکتار اراضی شالیزاری منطقه را‌ زیرپوشش قرار داد، اظهار کرد: جمعیت این منطقه بیش از 500 خانواده است.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه فاز دوم برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی روستاهای فریدونکنار امسال شروع می‌شود، افزود: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح را از بودجه شهرستان تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم روستای مهلبان در احداث خط 20 کیلوولت برق رسانی به روستا نیز مشارکت داشتند، گفت: امسال فاز دوم برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی روستاهای فریدونکنار به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر : ۲۹۶۴۳۸