خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایرلاین هسا در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ضرورت ساخت هواپیما با مشارکت شرکت‌های معتبر/ گزارش علت سقوط ایران 140 نهایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۹۲

مدیرعامل ایرلاین هسا با بیان اینکه هسا دیگر ایرلاین ندارد،‌ گفت: معتقدم باید به مشارکت در ساخت هواپیما فکر کنیم و نه به شرایط خرید.

پرویز اشتریان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ایرلاین هسا به شرکت سپاهان پرواز ایرانیان تغییر نام داده است و این شرکت،‌یک شرکت سازنده هواپیما است،‌ گفت: در شرایط پسا تحریم تنها نباید به مقوله خرید هواپیما فکر کرد.

وی تاکید کرد: معتقدم شرکت ها باید در جهت انتقال دانش و فناوری ساخت هواپیما هم اقدام کنند و باید در کنار خرید هواپیما به مشارکت در ساخت هم فکر کنیم.

اشتریان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای خرید هواپیما برای احیای ناوگان هسا دارید،  گفت: هسا یک شرکت سازنده هواپیما است و باید در این شرایط مشارکت با شرکت های معتبر و صاحب دانش در ساخت هواپیما را در دستور کار قرار دهیم.

 مدیرعامل ایرلاین هسا گفت: البته این مشارکت در ساخت باید در چارچوب قوانین تعریف شده و مانند سایر صنایع تولیدی باشد.

اشتریان همچنین درباره گزارش سقوط هواپیمای ایران 140 در فرودگاه مهرآباد که یک سال از ان می گذرد،‌ گفت: شرکت هسا در حال پیگیری این موضوع است اما هنوز گزارشی نهایی نشده است که بخواهیم آن را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی گزارش علت سقوط هواپیمای ایران 140 نهایی می شود،  گفت: هنوز زمان دقیق اعلام گزارش علت سقوط مشخص نیست البته شرکت آنتونف طبق کنوانسیون های موجود در این زمینه همکاری های قابل توجهی را با سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با بررسی علت سقوط داشته است.      

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز