خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد:

تشکیل کمیته مشترک مبارزه با مواد مخدر بین ایران و افغانستان

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۷۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: کمیته مشترکی بین ایران و افغانستان ایجاد شده تا مبارزه با مواد مخدر را به صورت عملی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی مویدی در حاشیه نشست مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و معاون وزیر کشور افغانستان در جمع خبرنگاران گفت: کشور افغانستان با بلای خانمان‌سوزی مواجه است  و ایران سد محکمی برابر این سیل خانمان‌سوز ایجاد کرده است. برای استحکام این سد و مبارزه با مواد مخدر همواره دولت و پلیس افغانستان یار و یاور خوبی برای ایران بوده است.

وی گفت: برای هدفمندکردن عملیات‌های همزمان در موضوع مبارزه با مواد مخدر این سفرها انجام می‌شود و سفر اخیر نیز در پاسخ به سفر چند سال گذشته ما به کشور افغانستان در موضوع مبارزه با مواد مخدر بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در همین رابطه کمیته مشترکی بین ایران و افغانستان ایجاد شده تا بحث مبارزه با مواد مخدر را به صورت عملی انجام دهیم.

مویدی درباره کمک پلیس افغانستان برای بهبود شرایط آن در بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: در سنوات گذشته ما شاهد این بودیم که اقداماتی در این راستا انجام شد و تلاش می‌کنیم که برای بهبود وضعیت پلیس افغانستان کمک‌هایی را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: البته این ظرفیت در پلیس افغانستان وجود دارد که با همکاری پلیس ایران مسیر مواد مخدر را تغییر دهد یا کلا انتقال مواد مخدر به خارج مرزهای افغانستان را مسدود کند تا این موضوع تنها در داخل افغانستان پیگیری شود و شاهد ریشه‌کنی آن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز