خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان به‌زودی تشکیل می‌شود

یک عضو حزب موتلفه گفـت: به دنبال همگرایی همه اصولگراها هستیم و به زودی شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان را تشکیل می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در یک حرکت مبنایی٬ حزب موتلفه معتقد به آزادی بیان و کار جمعی با حفظ سلیقه ها است.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه امسال دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم٬ گفت: قطعا زمینه برای انجام یک رقابت داخلی فراهم است و همه جناح‌ها وارد می‌شوند٬ مگر آنهایی که اطلاع دارند زمینه برای حضورشان منتفی شده است. در انتخابات جای تعارف نیست. هر کسی می‌خواهد بر دیگری غلبه کند٬ این ماهیت انتخابات است. اما مهم این است که انتخابات یک رقابت آزاد توام با روحیه متانت و اخلاقی باشد.

وی گفت: تخریب، عوام‌فریبی و هزینه‌های نامشروع نباید در انتخابات جایی داشته باشد. ملت ما باهوش است البته آرا‌ نیز متعلق به ملت است. گاهی همین مردم جریان‌های سیاسی را غافلگیر کرده‌اند٬ اما نتیجه آرا هر چه باشد٬ به عنوان جناح‌های سیاسی از آن تبعیت می‌کنیم.

بادامچیان خاطرنشان کرد: در هر دوره اکثریت مجلس با جناح خاصی بوده و نفع و ضررهای خاصی داشته است. ملت باید مقایسه کند که کدام مجالس مفیدتر بوده‌اند. آنچه مهم است این است که فضای سلامت انتخابات حفظ شود و زمینه را برای یک رقابت سالم آماده کنیم تا مردم انتخابی آزاد٬ آگاهانه و با آرامش کامل داشته باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: در این انتخابات دولت مسئولیت اجرایی دارد. قدرت دولت نیز باید در راستای نظر ملت قرار گیرد٬ نه تحمیل خواست دولت. ما امیدواریم دولت نخواهد که یک مجلس دولت‌فرموده داشته باشیم. وظیفه همه ما این است که مراقب باشیم٬ در هر حال اصحاب قدرت گاهی مایل هستند افرادی را که می‌خواهند٬ در اداره کشور حاکم کنند.

وی با بیان اینکه ما در انتخابات‌های ایران باید همواره عاملی را به نام استکبار در نظر بگیریم٬ گفت: جریان استکبار به دلیل اینکه بارها از نظام جمهوری اسلامی ضربه دیده است٬ در 37 سال اخیر انواع کارشکنی‌ها را به کار بسته‌اند٬ اما در همه موارد به بن‌بست رسیده‌اند؛ به گونه‌ای که امروز در مجلس نمایندگان آمریکا به همه جهانیان به صراحت می‌گویند ملت ایران تسلیم تحریم‌ها نشده و به جایی نمی‌رسد. بدون شک نباید تصور کنیم با پایان استراتژی تحریم سناریوی آنها علیه ایران به پایان رسیده است. یکی از مقاطع امیدواری آنها برای کارشکنی علیه ایران مقطع انتخابات است. ما معتقدیم آنها در جریان انتخابات مجلس درصدد شیطنت هستند و با عناصر خاصی وارد می‌شوند و هزینه‌های کلانی هم خواهند کرد.

بادامچیان گفت: باید ضمن مراقبت از مسائل داخلی٬ مواظب شیطنت‌های استکبار هم باشیم و به دنبال مجلسی باشیم که بتواند تحولی عظیم در وضع موجود ایجاد کند. برای این کار ما به دنبال همگرایی همه اصولگرایان هستیم و امیدواریم بتوانیم به زودی «شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان» یا همان  «شورای ائتلاف اصولگرایان» را تشکیل دهیم.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم ما از جناح‌بازی‌ها خشنود نمی‌شوند٬ گفت: قطعا مردم از اینکه با همدیگر همکاری کنیم٬ خوشحال می‌شوند. ما می‌توانیم از این فرصت خوب٬ بعد از این هم شکست استفاده کنیم. خوشحالم آقای روحانی در مذاکره با هیات‌های خارجی به صراحت تاکید می‌کند که نمی‌خواهیم بازار کالاهای شما باشیم٬ بلکه خواهان سرمایه‌گذاری‌های مشترک هستیم.

بادامچیان گفت: در انتخابات مجلس٬ احزاب اصولگرا مشغول برنامه‌ریزی هستند و امیدواریم بتوانیم از همفکری‌های لازم برخوردار شویم.

کد خبر : ۲۹۶۲۷۲