خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار خبر داد

شروع به کار مجدد پروژه نیمه‌کاره استادیوم ورزشی رستم آباد

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار گفت: پروژه استادیوم ورزشی شهر رستم آباد پس از اخذ اعتبارات مجددا از سرگرفته شده است.

به گزارش ایلنا، فاضل بازیار در نشست ورزش و جوانان رودبار از برگزاری دوره مربیگری درجه C فوتبال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها با همکاری دپارتمان آموزش هیئت فوتبال در نیمه دوم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها زیر نظر مجرب‌ترین اساتید فوتبال برگزار می‌شود، افزود: در این دوره ۲۵ نفر حضور دارند که ۷نفر از شهرستان رودبار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، برگزاری این دوره مربیگری را در ارتقای فوتبال رودبار مهم دانست و تصریح کرد: حضور مربیان بومی در شناخت استعدادها و رشد ورزش فوتبال این شهرستان مثمرثمر خواهند بود.

وی برگزاری دوره آموزش داوری و مربیگری فوتسال در شهرستان را از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان رودبار عنوان کرد.

بازیار، در بخش دیگری از سخنان خود از شروع بکار مجدد پروژه نیمه‌کاره استادیوم ورزشی رستم‌آباد ابراز خرسندی کرد و افزود: شروع به کار دوباره استادیوم ورزشی این شهر پس از اخذ اعتبارات که با همت نماینده شهرستان و فرماندار به نتیجه رسید، آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار ، استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ هزار نفری رستم‌آباد را از نیازهای ضروری این شهر برشمرد و گفت: فراهم کردن زیرساختهای ورزشی در رشد و توسعه ورزش این شهرستان مثمرثمر خواهد بود.

 

کد خبر : ۲۹۶۲۳۲