خبرگزاری کار ایران

برنامه تکواندوی گرندپریکس اعلام شد؛

ایزدی و خدابنده نمایندگان ایران در روز نخست بازی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۲۶

مرحله اول مسابقات گرندپریکس موسکو، از روز جمعه (23 مردادماه) آغاز می شود و ایزدی و خدابنده بعنوان اولین نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله اول مسابقات گرندپریکس (G4) با حضور 249 تکواندوکار در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از روز جمعه (23 مردادماه) به مدت 3 روز در شهر "مسکو" روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت ها با 7 هوگوپوش بر روی شیاپ چانگ می‌رود.

براساس برنامه اعلام شده، ورود و ثبت نام تیم ها از روز 19 تا 21 مردادماه و تمرینات تیم‌ها از روز سه شنبه (20 مردادماه) تا روز پنجشنبه (22 مردادماه) در محل تمرین سالن مسابقات پیش بینی شده است.

جلسه داوران، روز چهارشنبه و پنجشنبه (21 و 22 مردادماه)، جلسه سرپرستان و قرعه کشی مسابقات روز چهارشنبه (21 مردادماه) از ساعت 14 تا 16 به وقت محلی و جلسه پزشکان، روز پنجشنبه (22 مردادماه) خواهد بود.

اما در اولین روز این مسابقات (جمعه – 23 مردادماه) تکواندوکاران اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان برروی شیاپ چانگ می روند که از تیم ایران، شکرانه ایزدی (وزن سوم المپیکی) و اکرم خدابنده (وزن چهارم المپیکی) مبارزه می‌کنند.

در روز دوم این رقابتها که شنبه (24 مردادماه) است، هوگوپوشان 3 وزن 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان به رقابت می‌پردازند که فرزان عاشورزاده (وزن اول المپیکی) و مسعود حجی زواره (وزن سوم المپیکی) نمایندگان ایران هستند.

در روز پایانی این مسابقات که تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان مبارزه خواهند کرد، ایران 3 نماینده دارد. کیمیا علیزاده در وزن دوم المپیکی زنان و علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی در وزن دوم المپیکی مردان بر روی شیاپ چانگ می‌روند.

اما با اعلام کمیته برگزاری مسابقات، در مرحله اول رقابت های گرندپریکس ساعت مبارزات تکواندوکاران تغییر کرده است که براین اساس، مسابقات مرحله مقدماتی از ساعت 12 تا 15:30 (به وقت محلی) خواهد بود، رقابت های مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 15:30 تا 18 برگزار می‌شود و پس از وقفه ای یک ساعته برای صرف شام، تکواندوکاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی و فینال از ساعت 19 تا 21، مبارزات خود را برای تعیین رنگ مدال آغاز خواهند کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این مسابقات، روز سه شنبه (20 مردادماه) ساعت 6:20 صبح تهران را به مقصد موسکو ترک خواهد کرد و روز 27 مردادماه به ایران باز می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز