خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اصلاح‌طلبان سیستان‌و‌بلوچستان:

تلاش دولت در حقوق اقوام‌ و‌ مذاهب پاسخ به مطالبات مردم منطقه است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : دولت روحانی تلاش زیادی برای توجه به حقوق اقوام و مذاهب داشته و نگا‌ه‌ها را اصلاح کرده است.

رضا باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا  تصریح کرد: تلاش این دولت هر چند به نظر بعضی زمینه‌ها هنوز کاملا ایده‌آل نباشد٬  اما با توجه به شرایط ایجاد شده توسط دولت قبل و همچنین موانع فعلی قابل تقدیر است.

عضو شورای اصلاح‌طلبان سیستان‌و‌بلوچستان در خصوص شرایط استان اظهار داشت: تلاش دولت پاسخ به مطالبات مردم منطقه است و دولت با اولویت قرار دادن منافع ملی٬ علیرغم سنگ‌اندازی‌های تندروها در جهت احقاق حقوق مردم استان گام برمی‌دارد.

وی گفت: تندروها مانع اصلی در تحقق مطالبات مردم هستند و باعث می‌شوند سرعت رسیدگی به خواسته‌های مردم کند شود.

باوفا در زمینه توجه به اقوام و مذاهب در انتصاب‌های استان اظهار داشت: هر چند در مورد انتصاب‌ها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته٬ اما دادن یا ندادن پست نمی‌تواند ملاک و معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد باشد٬ زیرا در دولت قبل بیشترین سمت‌های دولتی به اقوام و مذاهب داده شد٬ اما عملا رضایت مردمی از عملکرد وجود نداشت.

عضو شورای اصلاح‌طلبان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مهم نوع نگاه دولت به حقوق مردم و حفظ کرامت‌های انسانی است که خوشبختانه هم  رییس جمهور و هیات دولت این نگاه را دارند.

کد خبر : ۲۹۶۱۸۸