خبرگزاری کار ایران

مساجدی مقابل ایران به ما کمک می‌کند

سرمربی ژاپن: قطری‌ها سعی داشتند ما را متزلزل کنند/ برای فینال برنامه خاصی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۸۹۷

سرمربی ژاپن گفت: احمد مساجدی که ایرانی است می‌تواند کمک بسزایی در مسابقه با ایران داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ماساشی نامبو پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی والیبال قطر و صعود به فینال جام‌هجدهم گفت: در این مسابقه قطری‌ها سعی داشتند با سرویس موجی در تیم ما تزلزل ایجاد کنند اما شاگردانم در دریافت عالی بودند. آنها دفاع خوبی داشتند اما ما نیز برای دفاع آنها برنامه داشتیم و توانستیم در پایان پیروز شویم.

وی درباره فینال فردا برابر یکی از تیم‌های ایران و ژاپن عنوان کرد: مهم نیست کدام تیم برنده شود و در فینال رو در روی ما قرار گیرد. تیم ما برنامه خاص خودش را دارد. اگر حریف ما ایران باشد مطمئنا احمد مساجدی که خودش ایرانی است می‌تواند کمک بسزایی بکند و در آن مسابقه کارساز باشد.

نامبو از همکاری با مساجدی اظهار رضایت کرد: احمد با افکار و ایده‌های خوب و نو وارد تیم ما شد و توانستیم خیلی زود با یکدیگر هماهنگ شویم. با هم رابطه بسیار خوبی داریم و خیلی خوشحالم او کنار ما حضور دارد.

احمد مساجدی و خوان سیچلو در زمان سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در تیم ایران همکار بودند. مساجدی در این باره گفت: من 3 سال همراه با سیچلو کار کردم و سبک افکار او را می‌دانستم. تمام حدس‌هایم هم درست بود اما می‌دانستم در بعضی از پست‌ها او بازیکن مورد نظر ندارد تا بتواند سبک خاصش را اجرا کند و ما سعی کردیم از این نقاط ضعف تیم قطر استفاده کنیم.

کونیرو شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست عنوان کرد: رقابت خوبی بود. قطری ها سرویس های موجی خوب می زدند. اما بازیکنان ما توانستند در دریافت اول بسیار خوب عمل کنند و نتیجه را تغییر دهیم. عملکرد خوبی ارائه دادیم و دریافت بازیکنان عامل پیروزی ما بود.

تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد با پیروزی برابر تیم ملی والیبال قطر به فینال هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا راه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز