خبرگزاری کار ایران

ووشوی قهرمانی جوانان آسیا-چین؛

بنی‌طالبی سومین طلایی کاروان ووشوی ایران/ شاکریان باز هم نقره گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۸۸۷

ووشوکاران جوان کشورمان در روز دوم هم موفق شدند مدال‌های رنگارنگی را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا با حضور 23 تیم در کشور چین در حال برگزاری است. در این دوره نزدیک به 400 ورزشکار حضور دارند.

شاهین بنی‌طالبی در بخش تالوی پسران به مدال طلای هشتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا در چین دست یافت. بنی طالبی موفق شد در مسابقات نوبت عصر روز دوم به مقام نخست برسد تا نخستین طلایی پسران نام گیرد. وی در فرم جین شو به امتیاز 9.23 رسید تا بر سکوی نخست بایستد. لوئیس فرناندز از اندونزی با 9.14 و هوین چینگ از هنگ کنگ با 9.06 به ترتیب دوم و سوم شدند. حسینی هم در دائو شو اجرای فرم داشت که به عنوان ششمی آسیا بسنده کرد.

شاهین بنی طالبی در حالی نخستین طلای پسران و سومین طلای کاروان ایران را کسب کرد که پیش این زهرا کیانی 2 مدال طلا در تالوی دختران به دست آورده بود.

نقره شاکریان در نن گوئن

سپیده شاکریان که در روز اول رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب مقام دومی شده بود، در روز دوم این پیکارها هم این عنوان را تکرار کرد تا خود را دو مداله کند. وی در فرم نن گوئن به امتیاز 9.28 رسید تا به مدال نقره برسد. ورزشکاران ویتنامی و ماکائویی نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

گلشنی در گوئن شو نقره گرفت

سوگند گلشنی در فرم گوئن شو با امتیاز 9.05 به عنوان دومی و مدال نقره رسید. پرناتا ستایوان با 9.15 از تایوان و اسکندیروا از ازبکستان با 8.59 به ترتیب اول و سوم شدند. این دومین مدال نقره گلشنی در این پیکارها بود. مجید حسنلو و مهدی مختارپور نیز چانگ چوان اجرای فرم کرده و در رتبه های 11 و 15 قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز