خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا-اصفهان

تاسیسات‌ایران 5 - القادسیه 4؛ شمسایی طلسم آسیایی را شکست/ بالاخره قهرمان شدیم!

وحید شمسایی با تیمش طلسم قهرمان نشدن فوتسال ایران در آسیا را بالاخره شکست و با آقای گلی نشان داد هنوز تمام نشدنی‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه‌نقش‌جهان اصفهان با جدال تیم‌های تاسیسات‌دریایی ایران و القادسیه کویت برگزار شد که نماینده کشورمان 5 بر 4 این دیدار را به سود خود به پایان برد تا بالاخره جامی آسیایی به ایران تعلق بگیرد و طلسم چند ساله شکسته شود.

در این دیدار که حدود  ۴۰۰۰ نفر تماشاگر را به سالن محل برگزاری بازی کشانده اسکات کیدسون از استرالیا و توموهیرو کوزاکی از ژاپن قضاوت بازی را بر عهده دارند.

در ترکیب اولیه تاسیسات دریایی ایران مصطفایی، کشاورز، حسن‌زاده، سنگ‌سفیدی و شمسایی قرار گرفته‌اند که دقیقه ۲  اصغر حسن زاده موفق شد دروازه کویتی‌ها را باز کند تا زننده نخستین گل تاسیسات باشد.

دقیقه ۵ گل قدرت بهادری بازیکن مشهدی تاسیسات هم برای تیمش گلزنی کرد تا نماینده ایران 2 بر صفر پیش بیفتد.

نیمه دوم با اینکه کویتی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند ولی این سنگ‌سفیدی بود که دقیقه 22 موفق شد سومین گل تاسیسات را هم به ثمر برساند.(3 بر صفر به سود تاسیسات)

در ادامه کویتی‌ها خودی نشان دادند و دقیقه 24 حامد حیات یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. (3 بر یک به سود تاسیسات)

اخراج سنگ‌سفیدی دقیقه ۳۱ مهم‌ترین اتفاق نیمه‌دوم بازی بود.

وحید شمسایی دقیقه ۳۷ گل چهارم تاسیسات را هم به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم را باز هم افزایش دهد. این دهمین گل شمسایی بود تا وی عنوان آقای گلی رقابت‌ها را هم به خود اختصاص دهد.

دقیقه 38 بلافاصله الوادی موفق  شد گل دوم را برای القادسیه به ثمر برساند.

دقیقه 38 اصغر حسن‌زاده گل پنجم را برای تاسیسات زد تا کمی خیال کادر فنی را برای بالابردن جام راحت تر کند.

دقیقه 39 الوادی باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا زننده سومین گل القادسیه باشد.

دقیقه 40 الکوالی گل چهارم القادسیه را به ثمر رساند ولی این گل فایده‌ای برای این تیم نداشت چراکه سوت پایان بازی به صدا درآمد تا بالاخره یکی از نمایندگان ایران پس از 3 سال حسرت جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. 

در دیدار رده بندی جام ششم تای سون نام ویتنام ۷ بر ۳ نفت الوسط عراق را برد تا در کمال شگفتی به مقام سومی این دوره از رقابت‌ها برسد.

پس از فولاد ماهان سپاهان(اولین دوره)و تیم گیتی‌پسند(سومین دوره) تاسیسات سومین تیم ایرانی است که جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در 6 دوره اخیر کسب می‌کند تا نیمی از قهرمانی این جام از ان فوتسال ایران باشد.

کد خبر : ۲۹۵۸۷۷