خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار حساس با ملوان؛

حاشیه‌های کرار روی نوار تکرار/ «مشکلات‌مالی» بلای جان مظلومی!

مهاجم عراقی استقلال به «ویروسی» شاید «بی‌درمان» به نام«حاشیه» مبتلا شده که نمی‌گذارد فوتبالش‌ را بدون دردسر به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کرار جاسم محمد از روزی که وارد فوتبال ایران شده تاکنون بی‌حاشیه نبوده و حتی روزهایی که به نظر آرام و بی‌حاشیه به نظر می‌رسیده به یک‌باره با سوت اشتباه داور یا خطای بازیکن‌حریف عنان اختیار از کف داده تا ورزشگاهی را به هم بریزد.

البته بین حاشیه‌های این بازیکن خوش‌تکنیک، مسائل‌مالی همیشه نقشی اساسی داشته و هر گاه باشگاهی به مفاد قرارداد خود مخصوصا در بخش‌مالی عمل نکرده حاشیه‌های تکراری کرار هم آغاز شده است.

بازی امروز استقلال و ملوان ساعت 19:30 در ورزشگاه‌آزادی برگزار می‌شود ولی هنوز مشخص نیست کرار که به عملی‌نشدن وعده‌های مالی باشگاه معترض است حاضر می‌شود در ترکیب تیم‌مظلومی مقابل قلعه‌نویی قرار بگیرد یا نه؛ مصافی که برای هر دو سرمربی حیاتی است و هیچ‌کدام نمی‌خواهند بازنده این پیکار مهم شوند.

نقش کرار اگر روی فرم خوب خود باشد در استقلال آنقدر پر رنگ هست که مظلومی بیخیال حاشیه‌های این بازیکن او را در ترکیب 11 نفره‌اش قرار دهد؛ چراکه باختن مقابل قلعه‌نویی تاوان سختی برای او آن‌‌هم در آزادی خواهد داشت.

باید تا ساعت برگزاری بازی صبر کنیم تا ترکیب 2 تیم اعلام شود که مشخص می‌شود مشکل کرار که اصرار دارد پولی به او پرداخت شود حل شده یا همچنان باید منتظر حواشی دیگر این بازیکن باشیم.

البته این بازیکن اعلام کرده به احترام هواداران استقلال و مربی مظلوم این تیم بازی خواهد کرد که امیدواریم مدیران‌باشگاه هم درصورتی که وعده‌ای به بازیکنی می‌دهند به آن جامه‌عمل بپوشانند چراکه باشگاهی به بزرگی استقلال نباید به دلیل پرداخت نکردن مطالبات یک بازیکن آن هم خارجی دچار چالشی این‌چنینی شود چراکه چهره باشگاه را مخدوش خواهد کرد.

کرار بازیکن مهمی برای استقلال است و برآورده کردن خواسته‌های بازیکنان‌کلیدی باید در اولویت باشگاه باشد چراکه ابتدای لیگ قرار داریم و امتیاز‌های ابتدای فصل می‌تواند تیم را در مسیر مدعیان قرار دهد و آبی‌ها که شروع خوبی در مشهد داشته‌اند نباید با حاشیه‌های این‌چنینی خود را از مسیر قهرمانی دور کنند.

کد خبر : ۲۹۵۸۳۰