خبرگزاری کار ایران

اکبری:

برای چین برنامه‌ای خاص داریم/پیروزی بر استرالیا آسان نبود

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران با بیان اینکه برنامهای از پیش تعیین شده برای تیم چین داریم، گفت: آنها تیم سرعتی هستد و سیستم بازیشان با استرالیا متفاوت است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از پیروزی ارزشمند مقابل تیم ملی والیبال استرالیا و صعود به مرحله نیمه نهایی جام هجدهم در جمع خبرنگاران گفت: باید به تیم استرالیا خسته نباشید بگویم. بازی خوب و بسیار سنگنینی بود. مربی استرالیا می گوید عملکرد آنها نا امید کننده بود، اما از نظر من بسیار سخت بود. استرالیایی ها تجربه حضور در لیگ جهانی، قهرمانی جهان، جام جهانی و حتی المپیک را داشتند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران بعد از آنکه برابر تیم ملی والیبال کره به دلیل اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردند، امروز مانند یک تیم ظاهر شدند. اگر من می گویم اشتباهات فردی، حتی من هم اشتباهات در آن مسابقه مرتکب شدم. ما وقتی می بریم همه برده اند و وقتی می بازیم همه در آن باخت مسئول هستند. 

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران تصریح کرد: جالب است بدانید امروز از نظر دفاعی نسبت به تیم استرالیا کمتر دفاع کردیم و اما از نظر اشتباهات فردی بسیار کمتر ظاهر شدیم. همچنین در فاکتور حمله بسیار موفق عمل کردیم. 

وی در خصوص ست دوم که نتیجه به نام استرالیا ثبت شد توضیح داد: ما در مقابل تیم کوچکی ظاهر نشدیم. نمی توان گفت وقتی ست اول را بردیم در ست دوم هم محکوم به پیروزی بودیم. آنها برنامه خاصی برای خودشان داشتند. بعد از آنکه اختلاف امتیاز در این ست ایجاد تک تک بازیکنان را از زمین بیرون آوردم تا مسابقه را از بیرون تماشا کنند.

اکبری در پایان در خصوص مسابقه فردا برابر تیم ملی والیبال چین اظهار کرد: قطعا بازی امروز برای ما تمام شده است و دیگر در خصوص این مسابقه حرفی نمی زنیم. برنامه ای از پیش تعیین شده برای تیم چین داریم. آنها تیم سرعتی هستد و سیستم بازی آنها با استرالیا متفاوت است. آنها یک بازیکن پشت خط زن دارند که از نظر سرعت نرمال است. با سرویس های هدف دار از سرعت این تیم کم می کنیم و سپس حمله های آنها را دفاع خواهیم کرد. امیدوارم با عملکرد بازیکنان و حمایت تماشاگران بتوانیم پیروز شویم. 

پوریا فیاضی بازیکن تیم ملی والیبال ب ایران در این نشست خبری گفت: رقابتی بسیار سخت بود. ست اول را خیلی خوب شروع کردیم و در این ست استرالیا مرتکب اشتباهات بیشتری شد. کاپیتان دوم تیم استرالیا پس از وارد شدنش به زمین مانند مانند یک ناجی و ماشین توپ زنی برای تیمش بود. اما ما وقتی به بازی برگشتیم که مانند یک تیم بازی کردیم. در مجموع امروز یک تیم متحد داشتیم و به نتیجه قابل قبول دست پیدا کنیم.

کد خبر : ۲۹۵۷۳۱