خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش‌های آبی- کازان؛

رکورددار شنای ایران با رده 42 به کار خود پایان داد/نسیمی شاد به رکورد خودش هم نرسید

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۶۱

آریا نسیمی شاد رکورددار شنای ایران در ماده 200 متر قورباغه با رده 42 به کار خود در رقابت های شنای قهرمانی جهان کازان روسیه پایان داد.

به گزارش ایلنا، در پنجمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان که درشهر کازان روسیه جریان دارد، آریا نسیمی شاد نماینده شنای ایران بود.

این شناگر جوان در ماده ۲۰۰ متر قورباغه با ثبت زمان 2 دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه در جایگاه ۴۲ ایستاد و  از راهیابی به مرحله بعد مسابقات بازماند. نسیمی شاد که رکورددار این ماده در ایران هم هست، ۳۷صدم ثانیه با رکورد خودش فاصله داشت.

نسیمی شاد در ماده 100 متر قورباغه نیز به عنوان 59 دست یافته بود.

در ماده 200 متر قورباغه، “مارکو کوچ” شناگر آلمانی به عنوان نخست مرحله مقدماتی دست یافت. “آدام پتی” و “کمرون وندربرگ” قورباغه روهای خوش نام جهان شنا هم به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه های ۲۶ و ۲۱  در کمال ناباوری از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماندند.

در ادامه تلاش شناگران ایران در شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا، روز شنبه (۱۷مرداد ۱۳۹۴) جمال چاوشی فر در آخرین ماده رقابتی خود به آب می زند.

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰متر قورباغه:

“آدام پتی” از آلمان – ۲:۰۹٫۱۲

“استفان ویلیس” از انگلستان- ۲:۰۹٫۳۵

“فلیان مائو” از چین- ۲:۰۹٫۵۶

……..

آریا نسیمی شاد- ۲:۲۰٫۲۲

برنامه زمانبندی ادامه مسابقات شناگران ایران در کازان:

۱۷ مرداد ۱۳۹۴:

جمال چاوشی فر- ماده ۵۰متر کرال پشت

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز