خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل :

حمایت از بخش صنعت موجب اشتغال زایی و تولید داخلی می‌شود

کد خبر : ۲۹۴۶۹۶

مدیر شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل گفت:سرمایه در گردش از مشکلاتی است که واحدهای صنعتی با آن مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حمید احمدی در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از واحدهای تولیدی صنعتی آمل، با اعلام اینکه 237 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: حدود 5 هزار نیروی کار روزانه مشغول به فعالیت هستند.
 
مدیر شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل به حمایت مسئولین به واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: سرمایه در گردش از مشکلاتی است که واحدهای صنعتی با آن مواجه هستند.
 
در ادامه بازدید مدیر یکی از واحدهای صنعتی ضمن تاکید بر تولیدات داخلی، اظهار داشت: تولیدات واحدهای صنعتی امام زاده عبدالله آمل به کشورهایی چون، عراق، تاجیکستان، افغانستان و... صادر میشود.
 
وی به حمایت دولت به بخش صنعت  تاکید کرد و گفت: حمایت از بخش صنعت موجب اشتغالزایی و تولید داخلی میشود.
 
صاحب واحد تولیدی و صنعتی به کمبود مواد اولیه در واحد صنعتی لبنی اشاره کرد و گفت:  80 درصد شیر این واحد تولیدی از استانهای دیگر وارد میشود و ما ناچاریم برای ادامه چرخه تولید، مواد اولیه را از استان های دیگر تامین کنیم.
 
وی با بیان اینکه بیشتر شیرهای تولیدی مازندران سنتی است و بار میکروبی بالایی دارد، اظهار داشت: روزانه 40 تن دریافت شیر داریم که برای ماست و پنیر و... استفاده میشود.
 
وی افزود: تولیدات این واحد تولیدی غیر از تامین مصارف داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر میشود.
 
مدیر تولید داخلی در ادامه افزود: اگر این واحدهای صنعتی و تولیدی مورد حمایت و توجه قرار گیرد، ظرفیت تولید روزانه آن ارتقاء خواهد یافت.
 
اصحاب رسانه مازندران از واحدهای لبنی، هراز، دوشه، فرآورده های گوشتی بریون، واحد تولیدی مرباپزان و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی امام زاده عبدالله آمل بازدید بعمل آوردند.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز