خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری رخ داد؛

افزایش 22درصدی پرداختی‌های تأمین‌اجتماعی قم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۶۷۲

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم، از افزایش 22درصدی پرداختی، بابت تعهدات بلند مدت، کوتاه مدت و بیمه بیکاری، در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سید مجتبی موسوی با اعلام این مطلب که در سه ماهه نخست امسال بیش از 80 میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی در قم پرداخت شد، اظهار داشت: این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال 93 رشد 22 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه های بارداری، اروتز و پروتز، ازدواج، سفر بیمار، غرامت نقص عضو، کفن و دفن و ایام بیماری از جمله تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان است.

مدیر کل تأمین اجتماعی قم، افزایش پرداخت در بخش تعهدات کوتاه مدت را 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال 93 عنوان کرد و گفت: در سه ماهه نخست 94 بیش از 12 میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان تامین اجتماعی در قم پرداخت شده است که بیشترین افزایش در بخش اروتز و پروتز می باشد.

موسوی تصریح کرد: در سه ماهه نخست 94 مبلغ 77 میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی قم پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال 93 با افزایش 22 درصدی همراه می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماهه نخست امسال را 1237 نفر اعلام و اظهار کرد: در مدت مذکور دو میلیارد و 128 میلیون تومان به واجدان شرائط پرداخت گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز