خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد

توقیف 246راس گوسفند 1 میلیاردی فاقد مجوز در پلدختر

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک محموله 246 راسی گوسفند فاقد مجوز حمل به ارزش یک میلیارد و 722میلیون ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،  سردار " محمدقنبری "در این‌باره به خبرنگاران، گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه چند نفر متخلف از استانهای غربی کشور اقدام به خرید گوسفند می‌کنند و آنها را بطور مخفیانه به استانهای جنوبی انتقال و با هدف قاچاق به کشورهای همسایه منتقل می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق آگاهی شهرستان پلدختر قرار گرفت.

وی افزود : ماموران این فرماندهی در محورهای مواصلاتی پلدختر مستقر شده و با مشاهده یک دستگاه تریلی حامل احشام آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ، اظهار کرد: با دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه  در بازرسی از تریلی 246 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی کشف و ضبط شد.

سردار "قنبری "عنوان کرد: طبق بررسی به عمل آمده مشخص شد دو متخلف، احشام قاچاق را از استان های غربی کشور به استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال آنها به کشورهای همسایه را داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ،با اشاره به اینکه، دامهای مکشوفه تحویل دامپزشکی شهرستان پلدختر شدند، ارزش این محموله را بالغ بریک میلیارد و 722 میلیون ریال اعلام کردند.

کشف بیش از 324 هزار قلم انواع قاچاق در دوره چگنی

فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 324 هزار و 370 قلم انواع مواد غذایی و آرایشی قاچاق خبر داد.

 سرهنگ "یارالله عبدی" در جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه چنار این شهرستان در محورهای مواصلاتی از سمت جنوب به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون 324 هزار و 370 قلم انواع مواد غذایی و آرایشی قاچاق ساخت کشور چین فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی، ارزش محموله مکشوفه را 210 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه دو متخلف نیز دستگیر شدند.

افزایش 100 درصدی کشف سرقت در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از افزایش 100 درصدی کشف سرقت درتیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "دلیری" در تشریح این خبر بیان داشت: در تیر ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش کشف سرقت و کاهش چشمگیر وقوع جرم را داشته‌ایم که این کشفیات با انجام طرح­های ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفته است.

"دلیری" در ادامه بیان کرد: در این مدت 57 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد ، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده این هرگونه فعالیتهای غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریتهای پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

"دلیری" بیان کرد: این موفقیت پلیس ، نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی عوامل انتظامی این شهرستان و بکار گیری اقدامات پیشگیرانه ازجمله طرح آموزش همگانی و هشدار پلیسی در مساجد و مدارس، راه‌اندازی گشتهای آشکار رعد و افزایش گشتهای فوریتی پلیس 110 و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس بوده است.

کد خبر : ۲۹۴۶۲۵