خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخابی‌ها؛

اداره استقلال و پرسپولیس به روش کنونی قانونی نیست/ 2 ماه دیگر تنفس اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۵۳۴

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: اداره این دو باشگاه به روش کنونی به هیچ وجه قانونی نیست و شاید بهتر باشد سازمان خصوصی‌سازی زمان تنفس را تمدید کند.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی با اشاره به این‌که سازمان خصوصی‌سازی باید پروژه خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها را فعال کند، بیان کرد: در حال حاضر باید یا این دو باشگاه به صورت صددرصدی تحت پوشش دولت قرار گیرند یا قانون مصوب مجلس مبنی بر خصوصی‌سازی را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: اثرات مخرب حل نشدن این موضوع در شروع لیگ چهاردهم در تیم پرسپولیس دیده شد؛ اگر این مسئله حل نشود 2 تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس حتما در ادامه کار دچار مشکل خواهند شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: روندی که درحال حاضر در اداره این باشگاه‌ها وجود دارد به هیچ وجه قانونی تلقی نمی‌شود زیرا قانون مصوب مجلس اجرا نشده؛ بنابر این اگر دولت تصمیم دارد این تیم‌ها را اداره کند باید هرچه سریع‌تر لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد.

زمانی تصریح کرد: شنیده‌ام که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده به دنبال حل مشکل است؛ لذا ظرف چند روز آینده باید این قضیه حل شود واین تیم‌ها از این وضعیت بیرون بیایند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: بهتر است مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با سازمان خصوصی‌سازی توافق کنند تا مدت تنفسی که سازمان تعیین کرده بود و چند روز قبل به پایان رسید، برای 2 ماه دیگر ادامه پیدا کند تا تصمیمی منطقی و درست برای این باشگاه‌ها گرفته شود.

به گزارش ایلنا، طرح خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که بیشتر از یک سال قبل از سوی مجلس به عنوان یک قانون تصویب شد با وجود برگزاری 4 مزایده به سرانجام نرسید.

سازمان خصوصی‌سازی نیز که وظیفه برگزاری مزایده‌ها را برعهده داشت پس از آخرین مزایده و به رسمیت نشناختن صلاحیت متقاضیان خرید فرجه‌ای دو ماهه را برای شروع دوباره مزایده‌‌ها در نظر گرفت.

اما این فرجه چند روزی است که به پایان رسیده و هنوز هیچ اقدام خاصی از سوی سازمان خصوصی‌سازی که متولی اجرای این قانون است صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز