خبرگزاری کار ایران

فانی:

برنامه ششم می‌تواند اهداف سند تحول بنیادین را محقق سازد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۴۹۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی می‌تواند؛ تحولات عمده‌ای در زمینه آموزشی و تربیتی برای ما محقق سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که از صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، اظهار داشت: در آستانه برنامه ششم توسعه قرار داریم و به استناد سند تحول نظام آموزشی و تاکیدی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور محترم در اجرایی کردن این سند داشته‌اند، به نظر می‌رسد که این برنامه که از سال آینده آغاز می‌شود، بهترین محملی است که اهداف سند تحول را محقق سازد.

فانی افزود: در سیاست‌های ابلاغی برنامه ششم توسعه از سوی رهبر معظم انقلاب اجرای سند تحول مورد تاکید قرار گرفته و ما خوشحالیم که در سال گذشته در بزرگداشت هفته معلم، مقام معظم رهبری اشاره داشتند که سند تحول نیاز به نقشه راه دارد و ما توفیق پیدا کردیم که در حال حاضر این نقشه را آماده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش  یادآور شد: سند تحول به عنوان یک سند بالادستی که جامع همه سندهای مرتبط با آموزش و پرورش است، می‌تواند؛ تحولاتی را چه در زمینه آموزشی و تربیتی برای ما محقق کند و امیدوارم؛ منابع لازم برای تحقق این سند کلیدی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته بدیهی است که همدلی و همزبانی در رده‌های مختلف سازمانی در آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها می‌تواند، در تحقق این مهم میسر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز