خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

باید برای جوانان بوکس انگیزه‌های مالی ایجاد کنیم / پیوند ساپکو مدعی اصلی قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۴۵۴

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو با تاکید بر اینکه این تیم با قدرت در رقابت های امسال شرکت خواهد کرد گفت:می خواهم پنجمین قهرمانی را با پیوند ساپکو در لیگ برتر بوکس تجربه کنم.

عیسی  گل محمدی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: استخوان‌بندی تیم پیوند ساپکو را حفظ می‌کنیم و برای قهرمانی پای به مسابقات لیگ خواهیم گذاشت. ما با ورزشکاران خود قرارداد اخلاقی داریم و بی‌شک مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود.

وی درباره تاثیرات برگزاری لیگ اعلام کرد: اولا که بوکسورها در کوران مسابقات قرار می‌گیرند و ثانیا ورزشکاران ما می‌توانند یک منبع مالی برای خود داشته باشند.

گل‌محمدی درباره استفاده از 2 ملی‌پوش در ترکیب تیم‌ها گفت: بهتر بود به هر تیم اجازه استفاده از 3 یا 4 بوکسور ملی را می‌دادند زیرا لیگ به منظور حفظ آمادگی ملی‌پوشان برگزار می‌شود.

این مربی درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی جوانان اعلام کرد: سال‌گذشته با تیم توابع قهرمان کشور شدیم، به همین منظور  بنده به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شدم. کادر فنی بسیار خوبی در تیم ملی جوانان داریم و مطمئن هستم این جوان‌ها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

مربی تیم ملی جوانان درباره هدایای شرکت پیوند ساپکو به ملی‌پوشان اظهار داشت: تصمیم گرفتیم برای اینکه تمرینات نظم بیشتری داشته باشد، لباس‌های متحدالشکلی برای ملی‌پوشان جوان در نظر بگیریم. یک دست لباس کامل بوکس از طرف شرکت پیوند ساپکو به مشتزنان تیم ملی بوکس اهدا شد.

وی همچنین افزود: تیم ملی جوانان استخوان‌بندی اصلی بزرگسالان در آینده نزدیک خواهد بود.امیدوارم با همین فرمان پیش برویم تا آینده بوکس کشور را بسازیم.

گل‌محمدی در پایان تصریح کرد: اگر بتوانیم بین ملی‌پوشان جوان بوکس انگیزه‌مالی ایجاد کنیم، گام بزرگی به سوی  موفقیت برداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز