خبرگزاری کار ایران

با برتری بر بایرن مونیخ؛

وولفسبورگ سوپر کاپ آلمان را فتح کرد/ گرگ های هکینگ بلای جان پپ

گرگ های دیتر هکینگ با فتح سوپر کاپ آلمان باز هم دست گواردیولا را از رسیدن به این جام کوتاه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و وولفسبوگ از ساعت 23:30 در سوپر کاپ آلمان در ورزشگاه فولکس واگن آره نا به مصاف هم رفتند که این دیدار را شاگردان دیتر هکینگ در ورزشگاه خانگی به سود خود رقم زدند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بایرن مونیخ: نویر، بن عطیه، بواتنگ، لام، تیاگو آلکانتارا(آرتور ویدال)، لواندوفسکی(رافینیا)، روبن، داگلاس کاستا، آلونسو، ‏مولر(گوتزه)، آلابا

ترکیب ولفسبورگ: کاستیلز، ویرینیا، نالدو، کلوزه، رودریگز، گیلاووگی، آرنولد، کالیگیوری، دی بروین، ‏پریشیچ، باس دوست

نیمه نخست این دیدار علیرغم تلاش دو تیم و موقعیت هایی که روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند بدون گل به پایان رسید تا تیم ها به رختکن بروند و با تدابیر تازه مربیان خود به زمین مسابقه برگردند.

دقیقه 49 آرین روبن موفق شد دروازه وولفسبورگ را روی سانتر زمینی داگلاس و توپ برگشتی سنگربان این تیم با شوتی محکم باز کند تا تیمش را پیش بیندازد. 

در حالیکه بایرنی ها خود را فاتح این دیدار قلمداد می کردند ولی این پایان کار نبود چراکه نیکلاس بنتنر دقیقه 89 موفق شد روی کار گروهی زیبای گرگ ها، گل تساوی بخش وولفسبورگ را وارد دروازه نویر کند تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند و با همین نتیجه به ضربات پنالتی برسند.

ویدال،  روبن، لام، کاستا، برای بایرن در ضربات پنالتی گلزنی کردند و آلونسو ضربه خود را از دست داد. برای وولفسبورگ هم رودریگز ، دی بروین، شورله، کلوزه و بنتنر پنالتی های وولفسبورگ را وارد دروازه مانوئل نویر کردند تا در نهایت 6 بر 5 فاتح این دیدار شوند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

سال گذشته دورتموند موفق شده بود بایرن را در سوپرکاپ شکست دهد تا جام قهرمانی به یورگن کلوپ برسد و دست پپ به جام نرسد.

کد خبر : ۲۹۴۴۳۲