خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی آسیا-تهران؛

قزاق ها هم حریف تیم ملی ب ایران نشدند/ فردا مصاف با تایپه برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۴۲۳

تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست قزاقستان شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ب ایران در دومین جدال خود در هجدهمین دوره مساباقت والیبال مردان قهرمانی آسیا، از ساعت 20 و 10 دقیقه در سالن 12هزار نفری مقابل قزاقستان قرار گرفت و با نمایشی دیدنی این تیم را 3 بر صفر شکست داد.

تیم ملی ب والیبال ایران با ترکیب حمزه زرینی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، علی حسینی، فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و محمدطاهر وادی این دیدار را آغاز کرد و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 27 بر 25 به پیروزی رسید و 6 امتیازی شد.

بازیکنان ایران هنگام ورود به میدان به مناسبت سالروز درگذشت حسین معدنی سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی روبان های مشکی روی لباس خود داشتند و بنری حمل کردند که روی آن نوشته شده بود: حسین جان هیچگاه فراموشت نمی کنیم. پس از آن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با نثار شاخه گل به یادمان زنده یاد حسین معدنی، به روح مربی فقید و با اخلاق والیبال ایران ادای احترام کردند.

شاگردان پیمان اکبری فردا یکشنبه در آخرین دیدار از بازی های گروه A باید از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری به مصاف چین تایپه مدعی بروند. همچنین قزاق ها پس از دو شکست و به امید پیروزی، خود را برای مقابله با کویت از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال آماده می کنند.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز جمعه آغاز و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد. در این مسابقات 16 تیم در 4 گروه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز