خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهم از بازیکنان گله‌ کنم

برانکو: اشتباهاتی داشتیم که گران تمام شد/قول‌دادن کار آدم‌های جدی نیست

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش می‌توانست برنده دیدار با پددیه باشد ولی 2 اشتباه بازیکنان پیروزی را از آنها گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست‌خبری پس از توقف‌خانگی مقابل پدیده‌مشهد گفت: قبلا هم گفته بودم که بازی نخست همیشه سخت است با این حال انتظار داشتیم 3 امتیاز را به خود اختصاص دهیم.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان تیم تذکر داده بودم که منتظر غافلگیری مقابل حریف باشند و نتیجه‌ای رقم بخورد که انتظارش را نداشیم و متاسفم که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

برانکو همچنین با بیان اینکه به خاطر هواداران متاسفم که نتوانستیم پیروزی را به آنها هدیه کنیم، متذکر شد: نمی‌خواهم از بازیکنان تیم گله‌ کنم چراکه آنها عالی کار کردند. بازیکنان تمام انرژی خود را گذاشتند و فرصت‌های خوبی داشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه می‌توانست مساوی نباشد و ما 2 اشتباه بزرگ داشتیم که روی همین اشتباهات 2 گل خوردیم که این اشتباهات برای ما گران تمام شد.

برانکو همچنین تاکید کرد: من باز هم می‌گویم قول‌قهرمانی نمی‌دهم ولی پرسپولیس برای قهرمانی می‌‌جنگد و ما از این هدف کنار نمی‌‌کشیم. اگر  دوست دارید به شما قول بدهم. قول‌دادن کار آدم‌های جدی نیست. کار ما نبرد برای قهرمانی است. تیم ما بهتر بود و باید می‌‌بردیم.

وی در پایان افزود: این تیم پرسپولیس هنوز کار دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های بیشتر بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا در ادامه لیگ بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

کد خبر : ۲۹۴۱۱۷