خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه‌نخست؛

فولاد 2 - راه‌آهن 2؛ اسکوچیچ از شکست گریخت/نمایش امیدوار‌کننده تیم دایی‌فرهاد

شاگردان‌اسکوچیچ مقابل راه‌آهن فرهاد کاظمی در حالیکه 2 بر صفر عقب بودند بازی را به تساوی کشیدند تا از شکست نجات پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته‌نخست لیگ‌برتر پانزدهم از ساعت 19:35 تیم‌های فولاد خوزستان و راه‌آهن در ورزشگاه غدیر اهواز  با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم رفتند که این دیدار هم مانند بازی پرسپولیس و پدیده با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان برسد.

دقیقه 52 میلاد محمدی موفق شد با گلی که به ثمر رساند تیمش را یک بر صفر در خانه اهوازی‌ها پیش بیندازد تا زنگ خطر را برای اسکوچیچ و شاگردانش به صدا در آورده باشد.

دقیقه 61 امین منوچهری گل دوم را هم برای راه‌آهن وارد دروازه فولادی‌ها کرد تا اتفاق بزرگی را در همین هفته نخست به همراه تیم‌اش رقم زده باشند.

دقیقه 84 ماتیاس چاگو موفق شد یکی از گل ها را جواب بدهد تا اختلاف را به یک گل برساند.

دقیقه 87 مهدی بدرلو هم برای فولاد گل‌زنی کرد تا ضمن کشاندن بازی به تساوی ناجی اسکوچیچ هم لقب بگیرد.

ترکیب فولاد خوزستان: علی سلیمی، مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امیدخالدی، هادی حبیبی‌نژاد(مالکی)، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، مهدی دغاغله(بدرلو)

ترکیب راه‌آهن‌کریستال: ایگور منزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، مهدی جعفرپور، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، احمد مهدی‌زاده، سیدامین منوچهری، حسین کریمی، مهرداد محمدی

کد خبر : ۲۹۴۱۱۱