خبرگزاری کار ایران

سینمای رودبار با نمایش فیلم مزار شریف افتتاح می شود

قرار است پس از سالها شهر رودبار صاحب سینما شود و با نمایش فیلم سینمایی مزار شریف به کارگردانی حسن برزیده سینمای این شهر افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا  براساس هماهنگی های صورت گرفته مجتمع فرهنگی شهر رودبار توسط انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر بازسازی و اصلاح شده و به سیستم پخش دیجیتال فیلم سینمایی مجهز شده است.

این سینما که به عنوان سینما زیتون فعالیت خواهد کرد روز سه شنبه 13 مردادماه با حضور حجت اله ایوبی ریئس سازمان سینمایی، فرید فرخنده کیش رئیس انجمن سینمای جوان، مهتاب کرامتی، حسین یاری، بازیگران حسن برزیده کارگردان و منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم مزار شریف افتتاح و آغاز به کار کند.

قرار است در اولین روز فیلم سینمایی مزار شریف به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش در بیاید و پس از آن هر روز روزی دو سانس فیلم های روز سینمای ایران در این سینما به نمایش در بیاید.

سینما زیتون رودبار 350 نفر ظرفیت دارد.

فیلم سینمایی مزار شریف به کار گردانی  حسن برزیده  اوایل شهریور 94 در سینماهای  تهران و شهرستان اکران می‌شود.

فیلم مزار شریف داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

مزار شریف با شعار هیچ جنگی  به نفع هیچ مردمی نیست  در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست   سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای  بهزاد عبدی  و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری  را برای امیررضا معتمدی به‌دست بیاورد .

عوامل فیلم سینمایی مزار شریف عبارتند از: بازیگران: حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان، کارگردان و نویسنده فیلمنامه: حسن برزیده، تهیه‌کننده: منوچهر شاهسواری، بازنویسی فیلمنامه: مهدی شیرزاد، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، مدیر هنری: مشکین مهرگان، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح جلوه‌های بصری: امیررضا معتمدی، صدابردار: حسن زاهدی، مدیر تولید: مسعود فیروزه، عکاس: مهدی دلخواسته، مسئول دبیرخانه ستاد کمپین اطلاع‌رسانی و بازاریابی: نازنین دهقانی، پخش‌کننده: موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، محصول: حوزه هنری.

 صفحه اینستا گرام  فیلم سینمایی  مزار شریف به آدرسhttps://instagram.com/mazarsharifmovie/ و همچنین  سایت فیلم مزار شریف به آدرس http://www.mazarsharif.ir/ و سایت شرکت  بهمن سبز  به عنوان پخش کننده  فیلم به آدرس

http://www.bahmansabz.ir/در دسترس علاقمندان است

کد خبر : ۲۹۴۰۴۲