خبرگزاری کار ایران

مقدری به ایلنا خبر داد:

انتخاب هیات‌های اجرایی و داوری شورای راهبردی اصلاح‌طلبان اصفهان

سخنگوی شورای راهبردی انتخابات اصلاح‌طلبان استان اصفهان از آمادگی اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مهدی مقدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ با بیان اینکه اعضای هیات‌های اجرایی و داوری شورای راهبردی انتخابات اصلاح طلبان استان اصفهان انتخاب شده و کار خود را برای حضور تاثیرگذار در انتخابات آتی آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: «هیات اجرایی» این شورا به ریاست «حسین نجار» از مدتی پیش کار خود را با برنامه‌ریزی دقیق و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور قدرتمند در انتخابات آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه هیات اجرایی، امور ستادی و عملیاتی انتخابات در سطح استان را دنبال خواهد کرد، افزود: کارگروه های ستادی در حال شکل‌گیری بوده و برخی از انها از جمله کارگروه «تبلیغات و اطلاع رسانی»، «امور شهرستان‌ها»، «زنان»، «سیاسی و اجتماعی» و «مالی و پشتیبانی» عملا وارد مرحله اجرایی شده و ظرف روزهای آینده کارگروه های «جوانان»، «اصناف و اقشار» و دیگر ارکان مرتبط با آنها رسماً وارد فاز عملیاتی خواهند شد.

این عضو شورای راهبردی در ادامه گفت: راهبرد اساسی ما در انتخابات اجماع کامل به منظور پیروزی حداکثری در انتخابات است و از این رو برای تمامی حوزه‌های انتخابیه استان با برنامه‌ریزی کامل ورود خواهیم کرد.

مقدری بزرگترین دغدغه اصلاح‌طلبان را رعایت انصاف و عدالت سیاسی در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و افزود: از مسئولان دولتی و هیات‌های اجرایی و نظارت خواستار عدم رفتار سلیقه‌ای و پایبندی به اصول اخلاق سیاسی هستیم.

مقدری تصریح کرد: نمایندگان شهرستان‌ها نیز به طور فعال در جلسات شورا حضور داشته و با مشاوره آنها گام‌های لازم را در امور شهرستان‌ها دنبال می‌کنیم و درصدد به صحنه آوردن سرمایه‌های سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلب و تحول‌خواه استان هستیم تا شاهد برپایی انتخاباتی باشکوه و با مشارکت اکثریت شهروندان باشیم.

سخنگوی شورای راهبردی در پایان تاکید کرد: به زودی جلسه دوم مجمع عمومی اصلاح‌طلبان استان را با حضور نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی و فعالان سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلب استان، به منظور ارائه گزارش از روند اجرایی طی‌شده برگزار خواهیم کرد.

کد خبر : ۲۹۳۹۹۲