خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا

دریافت وام از سوی اعضای شورای شهر کرمانشاه کاملا قانونی‌ست

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: اگر وامی توسط اعضای شورا گرفته شده است، کاملا قانونی و براساس ضوابط بوده و در این بین به کسی خدشه‌ای وارد نشده است.

خسرو زرافشانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وام دریافت شده از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: دریافت و یا عدم دریافت این مبلغ وام هنوز ثابت نشده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با ابراز گله‌مندی از برخی مسئولان و رسانه‌ها به خاطر دامن‌زدن به اینگونه شایعات، ادامه داد: بحثی که در مورد  این وام مطرح می‌شود برمی‌گردد به حوزه شخصی اعضای شورا و کسی اجازه ورود به این قضیه را ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: البته باید گفت اگر در این میان به بیت‌المال و مردم خسارتی وارد شده باشد، موضوع باید پیگیری و با عاملان آن به شدت برخورد شود.

زرافشانی بیان کرد: در این راستا سخنانی از برخی از مسئولان شنیده می‌شود که اعضای شورای شهر حسابی را از بانکی به بانک دیگر منتقل کرده‌اند که این امر باعث خسارت 8 میلیارد ریالی به مردم و شهرداری شده است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی عنوان کرد: در این مسیر انجام شده هیچگونه خسارتی به شهرداری و یا بیت المال وارد نشده است و ما براساس نص صریح قانون بانک مرکزی عمل کرده‌ایم و این انتقال با مصوبه شورای شهر دور قبلی و نیز موافقت فرماندار وقت صورت گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: اگر وامی توسط اعضای شورا گرفته شده است، کاملا قانونی و براساس ضوابط بوده و در این بین به کسی خدشه‌ای وارد نشده است.

 

کد خبر : ۲۹۳۹۸۲