خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر؛

سیاه جامگان مغلوب شاگردان مظلومی شدند/ انتقام عنایتی و فروزان ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۹۶۱

استقلال تهران با نتیجه دو بر یک از سد سیاه جامگان خراسانی گذشت.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های سیاه جامگان و استقلال از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یکور شاگردان مظلومی به پایان رسید.

سیاه جامگان که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند در افتتاحیه لیگ برابر استقلال قرار گرفت و تنها در دقایق ابتدایی با توجه به میزبانی بر حریف خود مسلط بود.

در ادامه شاگردان پرویز مظلومی نبض بازی را در دست گرفتند و با استفاده از ضعف مدافعان کناری این تیم توپ های زیادی را روی دروازه سیاه جامگان فرستاد و روی یکی از این توپ ها نیز شهباززاده موفق شد دروازه فروزان را فتح کند و اولین گلزن لیگ پانزدهم لقب گیرد.

استقلال بعد از این گل که در دقیقه 37 به دست آمد بار دیگر صاحب موقعیت های دیگری شد تا اختلاف گل را بیشتر کند اما بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از ثبت گل های بعدی این تیم شد و بازی با همان تک گل در نیمه اول به پایان رسید.

در این دیدار فروزان و عنایتی که فصل گذشته را در استقلال بازی می کردند و جدایی آنها از آبی ها جالب نبود دنبال انتقام بودند که به هدف خود نرسیدند.

 

با آغاز نیمه دوم استقلالی ها بازی هجومی‌ای را ارائه داده و فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آوردند. آنها در دقیقه 47 روی پاس خوب شهباززاده به برهانی می‌توانستند به گل دوم برسند اما برهانی در به ثمر رساندن گل دوم ناکام ماند. حمله‌های استقلال بعد از این فرصت هم ادامه داشت و واکنش‌های خوب فروزان مانع از گلزنی آبی‌ها شد و در دقیقه 56 فشار استقلالی‌ها روی دروازه سیاه جامگان به حدی بود که تیزور، مدافع این تیم نزدیک بود دروازه‌ تیم خودش را باز کند اما توپ را روی خط دروازه مهار کرد.

در دقیقه 63 این دیدار یک اوت دستی برای سیاه جامگان برای این تیم یک گل به ارمغان آورد. تیزرو این توپ را پرتاب کرد و در شلوغی برابر دروازه استقلالی‌ها این توپ برابر عنایتی و نقی‌زاده قرار گرفت که نقی‌زاده دروازه خالی استقلال را با یک بغل پای ساده باز کرد و دو تیم به نتیجه یک بر یک رسیدند. در دقیقه 73 این دیدار  شوت محسن دلیر می‌توانست میزبان را جلو بیاندازد اما دروازه بان استقلال با یک واکنش مناسب توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 78 این دیدار بهنام برزای که دقایقی قبل به جای کریمی به میدان آمده بود پاس خوبی به شهباززاده داد و این مهاجم با یک بغل پای دیدنی گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود. استقلالی‌ها در دقیقه 86 هم می‌توانستند به گل برسند. فرشید اسماعیلی در داخل محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد اما ضربه او را مدافعان سیاه جامگان بلوکه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز