خبرگزاری کار ایران

موفقیت ایران از هر چیزی با ارزش تر است؛

احدی: تیم APB شرایط ایده آلی دارد/ بوکس باز هم سهمیه المپیک می گیرد

سرمربی تیم بوکس APB کشورمان گفت: تمام ملی پوشان APB شرایط ایده آلی دارند و ما به موفقیت این بوکسورها بسیار خوشبین هستیم.

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به دلیل آنکه مسابقات قهرمانی آسیا بسیار نزدیک است تصمیم گرفتیم قاسمی پور و محمدپور را در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه موفقیت بوکس ایران از هر چیز دیگری مهمتر است، عنوان کرد: امین و سجاد جزو امیدهای اصلی کسب سهمیه المپیک 2016 ریو هستند اما طبق تفاهمی که با مربیان تیم ملی داشتیم تصمیم گرفتیم تا این 2 نفر را در اختیار سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس قرار دهیم.

احدی ادامه داد: تاریخ مسابقات محمدپور و قاسمی پور در APB با رقابت آنها در قهرمانی آسیا بانکوک تداخلی پیدا نمی کند و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

وی درباره شرایط بوکسورهای تیم APB اعلام کرد: تیم شرایط بسیار خوبی دارد. ما برای تک تک بچه ها برنامه ریزی کرده ایم و قصد داریم باز هم از طریق این رقابت ها سهمیه المپیک کسب کنیم.

وی در ادامه به بررسی شرایط هر 4 نماینده بوکس ایران در APB پرداخت و گفت: قاسمی پور که به تازگی از سد نماینده یونان گذشت، شرایط روحی و بدنی بسیار خوبی دارد. او برای رسیدن به المپیک باید در 2 دیدار دیگر به پیروزی برسد.

سرمربی تیم APB افزود: امین در دیدار مقابل بوکسور یونانی عالی و بی نقص کار کرد. او به خوبی مبارزه را مدیریت کرد و از مجموع 8 راند تنها یک راند را واگذار و با اقتدار به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه محمدپور نیز شرایط مشابهی دارد، اعلام کرد: پدیده بوکس کشورمان در 2 دیدار گذشته خود یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است. او نیز اگر در 2 رقابت پیش روی خود در APB برنده شود به بازی های المپیک راه خواهد یافت.

احدی در پاسخ به این سوال که وضعیت جاسم دلاوری برای حضور در مسابقات APB به کجا رسید، بیان داشت: جاسم در حال پیگیری تمرینات خود است. ما منتظر نامه آیبا هستیم تا در صورت اعلام تاریخ مبارزه او برنامه تمرینی وی را تغییر دهیم.

وی همچنین با شاره به شرایط خوب روزبهانی اعلام کرد: احسان باید 27 یا 28 شهریور مقابل بوکسور بلغاری روی رینگ برود. البته روزبهانی سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کرده و تنها برای دفاع از کمربند قهرمانی روی رینگ خواهد رفت.

کد خبر : ۲۹۳۸۶۰